Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/1064
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorУгрин, О.Г.-
dc.contributor.authorUhryn, O.H.-
dc.date.accessioned2018-10-06T08:25:54Z-
dc.date.available2018-10-06T08:25:54Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.issn2311-8458-
dc.identifier.urihttp://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/1064-
dc.descriptionУгрин О.Г. Аналіз нематеріальної мотивації майбутніх працівників Національної поліції у процесі професійного становлення / О.Г. Угрин, У.М. Бухтяк // Науковий вісник Львівського державного університету внутрішніх справ. Серія психологічна. - 2018. - Випуск 1. - С. 79-87.uk_UA
dc.description.abstractРозкрито особливості нематеріальної мотивації. Проаналізовано роль нематеріальної мотивації в процесі професійного становлення. З᾽ясовано, що найістотніше проявляються такі компоненти психологічної готовності, як гностичний та мотиваційний. Наголошено, що стосовно нематеріальної мотивації найважливішою є потреба в самовдосконаленні, цікавій та суспільно корисній роботі, досягненнях і підтриманні соціальних контактів. Установлено взаємозв᾽язки між не-матеріальними мотивами та компонентами психологічної готовності до професійної діяльності, а також чинники, які впливають на професійне становлення майбутніх працівників національної поліції. The features of non-material motivation are revealed. The role of non-material motivation in the process of professional formation is analyzed. It was stated that such components of psychological readiness as gnostic and motivational appear to the greatest extent. Thus, the gnostic component testifies to the ability to set different cognitive tasks for themselves and solve them, the ability to perform various mental activities, the flexibility and efficiency of thinking, the ability to refuse stereotyped ideas and judgments. The motivational component of psychological readiness is aimed at occupational orientation; it is characterized by positive attitude to the profession, the desire to apply their knowledge in practice, as well as the desire for continuous professional improvement and development. As for non-material motivation, the most important is the need for self-improvement, interesting and socially useful work, achieving and maintaining social contacts. Interrelations between non-material motives and components of psychological readiness for professional activity are established. On the basis of factor analysis, important features have been identified that influence the process of professional development of future National Police officers. Among them there is a need for diversity, integration of the lifestyle, psychological readiness for professional activity, internal motivation (focus on the process and self-improvement, self-realization), value orientations (benevolence and independence), stimulation as a factor, activating any process, phenomena and actions, or activity as well as vital activity and desire for power.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЛьвДУВСuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПсихологічна;1-
dc.subjectнематеріальна мотиваціяuk_UA
dc.subjectпсихологічна готовністьuk_UA
dc.subjectпрофесійне становленняuk_UA
dc.subjectНаціональна поліціяuk_UA
dc.subjectnon-material motivationuk_UA
dc.subjectpsychological readinessuk_UA
dc.subjectprofessional formationuk_UA
dc.subjectNational Policeuk_UA
dc.titleАналіз нематеріальної мотивації майбутніх працівників Національної поліції у процесі професійного становленняuk_UA
dc.title.alternativeAnalysis of non-material motivation of future employees of the National Police in the process of professional developmentuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2018-1-11.pdf682,21 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.