Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/1085
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФінів, О.Я.-
dc.contributor.authorFiniv, O.Ya.-
dc.date.accessioned2018-10-08T10:25:56Z-
dc.date.available2018-10-08T10:25:56Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.issn2311-8458-
dc.identifier.urihttp://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/1085-
dc.descriptionФінів О.Я. Особливості адаптивно-психозахисної поведінки сучасних студентів / О.Я. Фінів // Науковий вісник Львівського державного університету внутрішніх справ. Серія психологічна. - 2015. - Випуск 2. - С. 106-116.uk_UA
dc.description.abstractРозкрито особливості впливу механізмів психологічного захисту на адаптацію студентів до навчання в університеті. Психологічний захист розглянуто як специфічну функціональну систему діяльності, основними властивостями якої є формування адаптаційних форм поведінки. Висвітлено тісне поєднання адаптивної та захисної поведінки студентів, а також емпірично досліджено специфіку застосування ними певних механізмів психологічного захисту. Розроблено типологізацію адаптаційно-психозахисної поведінки студентів. The peculiarities of the influence of mechanisms of the psychological defense on adaptation of students to studying at the university are exposed. Essence of the term «psychological defense» and differentiation of mechanisms of psychological defense of personality are defined. The psychological defense is considered as a specific functional system of activity, the basic property of which is formation of the adaptation forms of behaviour. The psychological defense is explained as conscious or unconscious behavior that helps to reduce the psychological discomfort and thereby increases the resistance to destructive factors of individual life. This regulatory system that operates in a situation of internal or external conflict and subsystem includes stabilization and poverty, including adaptation. Interdependence of acceptance and psychological defence of personality is empirically reasonable. The differentiation of psychological defense of today’s students is carried out: the defense focused mainly on the environment (large city, significant of others, etc.) and protection-oriented way to respond to internal psychological information that injures. It is noted that the emotional and communicative features that cause the activation of psychological defense mechanisms in students, especially during application adaptation efforts, play an important role. The close combination of adaptive and protective behavior of students is considered and peculiarities of their application of particular psychological defense mechanisms are empirically investigated. The patterns of ranking the preferences and providing psychological defense mechanisms that improve adaptation to university are highlighted.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЛьвДУВСuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПсихологічна;2-
dc.subjectстудентиuk_UA
dc.subjectпсихологічний захистuk_UA
dc.subjectадаптаціяuk_UA
dc.subjectкопінг-поведінкаuk_UA
dc.subjectмеханізми психологічного захистуuk_UA
dc.subjectstudentsuk_UA
dc.subjectpsychological defenseuk_UA
dc.subjectadaptationuk_UA
dc.subjectcopping–behavioruk_UA
dc.subjectmechanisms of psychological defenseuk_UA
dc.titleОсобливості адаптивно-психозахисної поведінки сучасних студентівuk_UA
dc.title.alternativeFeatures of adaptаtion and psychodefensive conduct of modern studentsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
15foyapss.pdf587,5 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.