Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/1128
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПетришин, В.В.-
dc.contributor.authorPetryshyn, V.V.-
dc.date.accessioned2018-10-08T14:48:39Z-
dc.date.available2018-10-08T14:48:39Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.issn2311-8458-
dc.identifier.urihttp://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/1128-
dc.descriptionПетришин В.В. Формування стресостійкості у курсантів вищих навчальних закладів МВС України / В.В. Петришин // Науковий вісник Львівського державного університету внутрішніх справ. Серія психологічна. - 2015. - Випуск 1. - С. 151-158.uk_UA
dc.description.abstractОбґрунтовано формування стресостійкості курсанта. Висвітлено зовнішні і внутрішні чинники стресу, які впливають на особистість курсанта. Стресостійкість особистості курсанта МВС розглянуто як структурно-функціональну, динамічну, інтегративну властивість особистості, як результат трансактного процесу зіткнення індивіда зі стресогенним фактором. Зауважено, що формування стійкості до стресу в курсантів формується поетапно, через підвищення рівня усвідомлення особистісних особливостей і зміни взаємодії особистісних і суб`єктно-діяльністних утворень у структурі стійкості до стресу майбутніх правоохоронців. This paper presents a rationale for the stress resistance of the trainee. Reviewed internal and external stress factors that affect the identity of the student. The resistance to stress of cadets during training at the University is not spontaneous, but is formed in stages by increasing the level of awareness of personal characteristics and changes in the interaction and relationship of personal and subject-activity units in the structure of the stress of future law enforcement officers. stress the individual cadet considered as structural and functional, dynamic, integrative property of the individual as a result of collision transactional process of individual stress factors, including cognitive representation, an objective description of the situation and the requirements for the individual. Stress is considered in the context of individual body’s ability to maintain normal performance, maintain the necessary degree of adaptation to the effects of extreme environmental factors and occupation as preserving the capacity for social adaptation, preserving meaningful interpersonal relationships, ensuring the successful self-achieving life goals, preservation of adaptive potential efficiency, health. Stress characterizes the state of physical, emotional and mental exhaustion caused by long-term involvement in emotionally intense and meaningful situation.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЛьвДУВСuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПсихологічна;1-
dc.subjectкурсантuk_UA
dc.subjectнервово-психічна напруженістьuk_UA
dc.subjectстресостійкістьuk_UA
dc.subjectадаптивний потенціалuk_UA
dc.subjectстресогенні умовиuk_UA
dc.subjectcadetuk_UA
dc.subjecta level of psychological tensionuk_UA
dc.subjectstressuk_UA
dc.subjectadaptive capacityuk_UA
dc.subjectstress conditionsuk_UA
dc.titleФормування стресостійкості у курсантів вищих навчальних закладів МВС Україниuk_UA
dc.title.alternativeThe formation of stress resistance of students of universities of the Ministry of internal Affairs of Ukraineuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
15pvvzmu.pdf562,36 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.