Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/1145
Назва: Some personal characteristics of the teacher as a determinant of positive teacher interaction
Інші назви: Деякі особистісні характеристики педагога як де-термінанта позитивної педагогічної взаємодії
Автори: Ковальчук, З.Я.
Kovalchuk, Z.Ya.
Ключові слова: emotional fortitude
pedagogue
pupil
pedagogic activity
emotional peculiarities
emotional culture
емоційна стійкість
педагог
учень
педагогічна діяльність
емоційні властивості
емоційна культура
Дата публікації: 2014
Видавництво: ЛьвДУВС
Серія/номер: Психологічна;2
Короткий огляд (реферат): У статті автор вказує на те, що емоційна культура як особистісна характеристика є одним з найважливіших компонентів педагогічної майстерності та виступає вагомим чинником формування гармонійної особистості учня. Вона характеризується емоційною збудливістю, глибиною переживання емоцій, емоційною ригідністю – лабільністю, емоційною стійкістю, експресивністю, емоційним відгуком. У науковому дослідженні здійснено теоретичний аналіз поняття «емоційна стійкість», проаналізовано емоційні властивості особистості, визначено чинники, які впливають на формування емоційної стійкості педагога. Також наголошує на тому, що емоційна стійкість є складною і багатогранною якістю особистості педагога. Зокрема емоційну стій-кість підтримують внутрішні (особистісні) і зовнішні (міжособистісні, соціальна підтримка) ресурси. Головним критерієм емоційної стійкості є ефективність діяльності в емоціогенній ситуації. Оскільки щоденна взаємодія вчителя з учнями характеризується напруженим емоційним станом, то емоційна стійкості педагога – це здатність успішно розв’язувати складні та відповідальні завдання в напруженій емоціогенній ситуації. Опираючись на теоретичний аналіз проблеми емоційної стійкості автор статті дане поняття охарактеризовує як інтегративну властивість особистості, яку характеризує взаємодія емоційних, вольових, інтелектуальних і мотиваційних компонентів психічної діяльності особистості, котрі забезпечують оптимальне успішне досягнення мети діяльності в складній емоційній ситуації. In the article theoretical analysis of «emotional fortitude» concept, emotion-al peculiarities of personality is put into practice, factors which influence upon forming of pedagogue’ emotional fortitude are determined. The author suggests his own characteristic of notion “emotional fortitude”, points out to the fact that emo-tional culture is one of the most important components of pedagogic skill and takes the part of weighty motive force of pupil’ harmonious personality forming. The au-thor also lays the stress on the fact that emotional fortitude is a difficult and many-sided quality of pedagogue’ personality.
Опис: Kovalchuk Z.Ya. Some personal characteristics of the teacher as a determinant of positive teacher interaction / Z. Ya. Kovalchuk // Науковий вісник Львівського державного університету внутрішніх справ. Серія психологічна. - 2014. - Випуск 2. - С. 238-244.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/1145
ISSN: 2311-8458
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2-2014kzyapti.pdf438,75 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.