Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/1241
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАндрушко, Л.М.-
dc.contributor.authorAndrushko, L.M.-
dc.date.accessioned2018-10-10T10:19:27Z-
dc.date.available2018-10-10T10:19:27Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.issn2311-8458-
dc.identifier.urihttp://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/1241-
dc.descriptionАндрушко Л.М. Методи стимулювання творчого процесі у студентів та курсантів / Л.М. Андрушко // Науковий вісник Львівського державного університету внутрішніх справ. Серія психологічна. - 2013. - Випуск 1. - С. 253-261.uk_UA
dc.description.abstractУ статті подаються орієнтовні методики «мозкового штурму», які можна застосовувати під час проведення семінарсько-практичних занять. Виявляються основні принципи творчого розвитку педагогіки з опорою на культурний потенціал. The article submits approximate methods of «brainstorming» that can be implemented during the seminar-workshops. The main principles of pedagogic creative development relying on cultural potential are revealed.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЛьвДУВСuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПсихологічна;1-
dc.subjectмозковий штурмuk_UA
dc.subjectінноваційні технологіїuk_UA
dc.subjectметоди мозкової атакиuk_UA
dc.subjectbrain stormuk_UA
dc.subjectinnovative technologiesuk_UA
dc.subjectmethods of brain storminguk_UA
dc.titleМетоди стимулювання творчого процесі у студентів та курсантівuk_UA
dc.title.alternativeIncentives of students and cadets’ creative processuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
13almstk.pdf375,73 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.