Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/1764
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСковронська, І.Ю.-
dc.contributor.authorSkovronska, I.Yu.-
dc.date.accessioned2018-10-29T10:07:22Z-
dc.date.available2018-10-29T10:07:22Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.issn2311-8040-
dc.identifier.urihttp://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/1764-
dc.descriptionСковронська І.Ю. Лексема break у контексті соціокультурного простору / М.Ю. Іванченко, І.Ю. Сковронська // Науковий вісник Львівського державного університету внутрішніх справ. Серія юридична. - 2016. - Випуск 3. - С. 303-312.uk_UA
dc.description.abstractПрисвячено дослідженню утворення метафор концептополя BREAK (руйнація) з позиції аналізу соціокультурного сьогодення з використанням іншомовних літературних і мас-медійних джерел, які систематично висвітлюють події в Україні та за її межами. Акцентовано на силі мовотворчої активності відповідного суспільного колективу в конкретній соціокультурній ситуації. В межах розвідки виокремлено групи та референційні субкатегорії історичних джерел, здійснено аналіз механізмів метафоризації досліджуваного екстралінгвістичного явища. The article is devoted to the analysis of the peculiarities of socio-cultural and historical sources of the metaphors creation which form the periphery of the conceptual field BREACH. It is tried to find out what extra lingual phenomenon became the crucial force of language-building process of the certain linguistic community. The concept of «nature» is one of the most important in philosophy. It is impossible to understand the essence of many fundamental philosophical concepts such as society, culture, spirit and essence of man, etc. without considering them in relation to nature. This «naturalism» as a philosophical position, always emphasizes the special importance it is «natural» in the consideration and decision of the central philosophical issues of being and knowledge, especially being rights and human culture. This confirms our inventory and analysis of conceptual metaphors, which showed that area-source to the formation of many of them is category of referential «nature». In any case, the product of this interaction is a metaphor based on the human experience. Historical and cross-cultural studies have shown that metaphor is historically and culturally specific education sources, sources that are not universal, and related to the particular historical and cultural development of the linguistic community. As the results of the scientific study, the groups and referential subcategories of the historical sources were pointed out. The analysis of the mechanisms of the metaphors building of the researched extra lingual phenomenon was carried out.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЛьвДУВСuk_UA
dc.relation.ispartofseriesЮридична;3-
dc.subjectполе концептуuk_UA
dc.subjectсоціокультурний простірuk_UA
dc.subjectметафораuk_UA
dc.subjectактуалізаціяuk_UA
dc.subjectреференційні джерелаuk_UA
dc.subjectреференційні субкатегоріїuk_UA
dc.subjectfield of the conceptuk_UA
dc.subjectsocio-cultural spaceuk_UA
dc.subjectmetaphoruk_UA
dc.subjectactualizationuk_UA
dc.subjectreferential groupsuk_UA
dc.subjectreferential subcategoriesuk_UA
dc.titleЛексема BREAK у контексті соціокультурного просторуuk_UA
dc.title.alternativeToken BREAK in the socio-cultural spaceuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сковронська.pdf672,88 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.