Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/2659
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВасильчак, С.В.-
dc.contributor.authorVasylchak, S.V.-
dc.date.accessioned2019-11-07T14:46:34Z-
dc.date.available2019-11-07T14:46:34Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/2659-
dc.descriptionВасильчак С.В. Формування економічної безпеки підприємств харчової промисловості / Васильчак С.В., Дубина М.П., Вівчарук О.М., Петриняк У.Я. // Формування ринкових відносин в Україні. - 2018. - № 5. - С. 63-69.uk_UA
dc.description.abstractАнотація Предметом дослідження є теоретико-методологічні засади формування економічної безпеки підприємств харчової промисловості. Мета дослідження - обґрунтувати можливі шляхи забезпечення економічної безпеки підприємств харчової промисловості. Методи дослідження. У дослідженні використовується набір наукових методів та підходів, включаючи логічне узагальнення, системний, метод порівняння, графічний, що дозволило забезпечити концептуальну єдність дослідження. Результати роботи. У статті обґрунтовано необхідність формування економічної безпеки підприємств харчової промисловості на основі організаційно-економічного механізму, дія якого буде забезпечена шляхом використання новітніх інструментів маркетингу фінансового захисту бізнесу в харчовій промисловості, що сприятиме формуванню економічної безпеки суб’єктів господарювання. Поле застосування результатів. В галузі економіки та в практичній діяльності підприємств харчової промисловості. Висновки. Основні результати дослідження та його теоретико-методологічні результати можна звести до наступного формулювання: виходячи з оцінки фінансово-економічного становища великої кількості суб’єктів господарювання харчової промисловості, яке погіршується через відсутність свердловини -встановлені логістичні системи та інфраструктура підприємницької діяльності, постійно невдалі реформи та відсутність прийнятної державної політики щодо їх розвитку, актуалізує реальну потребу у створенні функціонального організаційного середовища для когнітивних механізмів ділового середовища, які діяли б на основі новітні маркетингові інструменти для фінансового захисту підприємств харчової промисловості та сприяли формуванню їх економічної безпеки. Для використання запропонованого механізму в контексті забезпечення економічної безпеки підприємств харчової промисловості використовуються маркетингові інструменти, зокрема маркетинг соціальних медіа, бренд-підхід та брендинг продуктів харчування, маркетинговий захід та системно-рефлексивний маркетинг. Abstract. The subject of the study is theoretical and methodological principles for the formation of economic security of food industry enterprises. The purpose of the study is to substantiate possible ways of ensuring the economic safety of food industry enterprises. Research methods. The study uses a set of scientific methods and approaches, including logical generalization, systemic, comparison method, graphical, which allowed to ensure the conceptual unity of research. Results of work. The article substantiates the necessity of forming the economic safety of enterprises of the food industry on the basis of organizational and economic mechanism, the action of which will be ensured through the use of the newest marketing tools of financial protection of business in the food industry, which will contribute to the formation of economic security of economic entities. The field of application of results. In the field of economics and in the practical activities of food industry enterprises. Conclusions. The main results of the study and its theoretical and methodological results can be reduced to the following wording: based on the assessment of the financial and economic situation of a large number of business entities in the food industry, which deteriorates due to the lack of well-established logistics systems and business enterprise infrastructure, constantly unsuccessful reforms and the lack of acceptable state policy on their development, actualizes the real need for the creation of a functional organizational environment for the business environment cognitive mechanisms, which would operate on the basis of the latest marketing tools for the financial protection of enterprises in the food industry and contributed to the formation of their economic security. In order to utilize the proposed mechanism in the context of securing the economic security of food industry enterprises, marketing tools have been used, in particular, social media marketing, brand-approach and food branding, event marketing and system-reflexive marketing.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherФормування ринкових відносин в Україніuk_UA
dc.relation.ispartofseries;5-
dc.subjectформуванняuk_UA
dc.subjectекономічна безпекаuk_UA
dc.subjectпідприємства харчової промисловостіuk_UA
dc.subjectмеханізмuk_UA
dc.subjectмаркетингові інструментиuk_UA
dc.subjectformationuk_UA
dc.subjecteconomic safetyuk_UA
dc.subjectfood industry enterprisesuk_UA
dc.subjectmechanismuk_UA
dc.subjectmarketing toolsuk_UA
dc.titleФормування економічної безпеки підприємств харчової промисловостіuk_UA
dc.title.alternativeFormation of economic safety of food industry enterprisesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття Васильчак С.В..pdf585,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.