Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/2686
Назва: Концепція Я дитячого практичного психолога: автореферат
Інші назви: Self-concept of a child practitioner psychologist: thesis
Автори: Католик, Г.В.
Katolyk, H.V.
Ключові слова: концепція я
професійна та особистісна складові концепції я дитячого практичного психолога
інтрапсихічне
інтерперсональне
онтогенетичний контекст
динамічні аспекти розвитку концепції я
структурна інтегративна тривимірна модель післядипломної підготовки
неперервна освіта
модель континуально-ієрархічної структури концепції я
психодинамічна інтегративна дитячо-юнацька психокорекція та психотерапія
self-concept
professional and personal constituents of the self-concept of a child practitioner psychologist
intrapsychic
interpersonal
ontogenetic context
dynamic aspects of the self-concept development
structural integrative three-dimensional model of postgraduate training
continuous education
model of the continuumhierarchical structure of the self-concept of a child practitioner psychologist
psychodynamic integrative child-adolescence psycho correction and psychotherapy
Дата публікації: 2019
Видавництво: Інститут психології імені Г.С. Костюка
Короткий огляд (реферат): У дисертації представлені результати дослідження особливостей формування концепції Я дитячого практичного психолога. Здійснено теоретико-методологічне обґрунтування авторського підходу до проблеми формування концепції Я практичних психологів у системі післядипломної освіти. Вив чено умови формування адекватного образу професії дитячого практичного психолога, проаналізовано процес формування концепції Я в освітньому післядипломному процесі в проекті з психодинамічної інтегративної дитячо-юнацької психокорекції та психотерапії. Побудовано теоретичну модель континуально-ієрархічної структури концепції Я дитячого практичного психолога, тео ретичну модель становлення концепції Я дитячого практичного психолога. Обґрунтовано модель професійного освітнього простору в контексті формування концепції Я. Створено психодіагностичну програму для первинного психотерапевтичного інтерв’ю з метою якісного професійного відбору кандидатів для оволодіння системою інтрапсихічних та інтерперсональних взаємодій в напрямку психодинамічної інтегративної дитячо-юнацької психокорекції та психотерапії. Емпірично досліджено динаміку формування концепції Я дитячого практичного психолога в процесі оволодіння знаннями і навиками психотерапевтичної роботи у освітньому проекті з психодинамічної інтегративної дитячо-юнацької психотерапії. Розроблено і успішно апробовано авторську проективну методику «Візуалізація концепції Я» для виявлення ресурсних та дефіцитарних особистісних зон з подальшим використання її як при психодіаг ностиці поперечних зрізів, так і при лонгітюдному дослідженні та психотерапевтичних компенсаторних техніках. Te results of professional self-concept development research of practical Psychologists are depicted in dissertation. Teoretical and methodological analyze of author’s approach to the problem of self-concept development in system of postgraduate education is carried out. Conditions of formation of adequate image of psychology like profession are described. Te development of professional selfconceptin educational postgraduate process in integrative psychodynamic child and youth psychocorrection psychotherapy is analyzed. Teoretical model of continual hierarchical structure of professional self-concept of practical Psychologistis constructed. A model of professional education area in the professional self-concept perspective is substantiated. Psychodiagnostic program for initial psychotherapeutic interview is constructed. Te main goal of design this program is to increase quality of professional selection of candidates for improving acquirement intrapsychological and interpersonal interactions system in integrative psychodynamic Child and youth psychocorrection and psychotherapy approach. Te dynamics of professional selfconcept of Psychologist development in attaining of psychotherapeutic knowledge and skills in the educational project of the integrative psychodynamic child and youth psychotherapy was empirically studied. Projective technique «Visualization of self-concept» to identify resources and personal defcite zones was constructed and tested. Technique «Visualization of self-concept» was used in psychodiagnostic processes, longitudinal study, and psychotherapeutic and compensatory techniques as well. Te hypothesis that was developed on begin in the research process found its full confrmation.
Опис: Католик Г.В. Концепція Я дитячого практичного психолога: автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня доктора психологічних наук за спеціальністю 19.00.07 «Педагогічна та вікова психологія» / Католик Галина Вікторівна. - Київ: Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України, 2019. - 49 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/2686
Розташовується у зібраннях:Автореферати дисертацій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2517_Katolyk_Avtoreferat_2019_Finale_+Cover_18.06.19.pdf614,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.