Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/2686
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКатолик, Г.В.-
dc.contributor.authorKatolyk, H.V.-
dc.date.accessioned2019-11-21T06:48:22Z-
dc.date.available2019-11-21T06:48:22Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/2686-
dc.descriptionКатолик Г.В. Концепція Я дитячого практичного психолога: автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня доктора психологічних наук за спеціальністю 19.00.07 «Педагогічна та вікова психологія» / Католик Галина Вікторівна. - Київ: Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України, 2019. - 49 с.uk_UA
dc.description.abstractУ дисертації представлені результати дослідження особливостей формування концепції Я дитячого практичного психолога. Здійснено теоретико-методологічне обґрунтування авторського підходу до проблеми формування концепції Я практичних психологів у системі післядипломної освіти. Вив чено умови формування адекватного образу професії дитячого практичного психолога, проаналізовано процес формування концепції Я в освітньому післядипломному процесі в проекті з психодинамічної інтегративної дитячо-юнацької психокорекції та психотерапії. Побудовано теоретичну модель континуально-ієрархічної структури концепції Я дитячого практичного психолога, тео ретичну модель становлення концепції Я дитячого практичного психолога. Обґрунтовано модель професійного освітнього простору в контексті формування концепції Я. Створено психодіагностичну програму для первинного психотерапевтичного інтерв’ю з метою якісного професійного відбору кандидатів для оволодіння системою інтрапсихічних та інтерперсональних взаємодій в напрямку психодинамічної інтегративної дитячо-юнацької психокорекції та психотерапії. Емпірично досліджено динаміку формування концепції Я дитячого практичного психолога в процесі оволодіння знаннями і навиками психотерапевтичної роботи у освітньому проекті з психодинамічної інтегративної дитячо-юнацької психотерапії. Розроблено і успішно апробовано авторську проективну методику «Візуалізація концепції Я» для виявлення ресурсних та дефіцитарних особистісних зон з подальшим використання її як при психодіаг ностиці поперечних зрізів, так і при лонгітюдному дослідженні та психотерапевтичних компенсаторних техніках. Te results of professional self-concept development research of practical Psychologists are depicted in dissertation. Teoretical and methodological analyze of author’s approach to the problem of self-concept development in system of postgraduate education is carried out. Conditions of formation of adequate image of psychology like profession are described. Te development of professional selfconceptin educational postgraduate process in integrative psychodynamic child and youth psychocorrection psychotherapy is analyzed. Teoretical model of continual hierarchical structure of professional self-concept of practical Psychologistis constructed. A model of professional education area in the professional self-concept perspective is substantiated. Psychodiagnostic program for initial psychotherapeutic interview is constructed. Te main goal of design this program is to increase quality of professional selection of candidates for improving acquirement intrapsychological and interpersonal interactions system in integrative psychodynamic Child and youth psychocorrection and psychotherapy approach. Te dynamics of professional selfconcept of Psychologist development in attaining of psychotherapeutic knowledge and skills in the educational project of the integrative psychodynamic child and youth psychotherapy was empirically studied. Projective technique «Visualization of self-concept» to identify resources and personal defcite zones was constructed and tested. Technique «Visualization of self-concept» was used in psychodiagnostic processes, longitudinal study, and psychotherapeutic and compensatory techniques as well. Te hypothesis that was developed on begin in the research process found its full confrmation.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherІнститут психології імені Г.С. Костюкаuk_UA
dc.subjectконцепція яuk_UA
dc.subjectпрофесійна та особистісна складові концепції я дитячого практичного психологаuk_UA
dc.subjectінтрапсихічнеuk_UA
dc.subjectінтерперсональнеuk_UA
dc.subjectонтогенетичний контекстuk_UA
dc.subjectдинамічні аспекти розвитку концепції яuk_UA
dc.subjectструктурна інтегративна тривимірна модель післядипломної підготовкиuk_UA
dc.subjectнеперервна освітаuk_UA
dc.subjectмодель континуально-ієрархічної структури концепції яuk_UA
dc.subjectпсиходинамічна інтегративна дитячо-юнацька психокорекція та психотерапіяuk_UA
dc.subjectself-conceptuk_UA
dc.subjectprofessional and personal constituents of the self-concept of a child practitioner psychologistuk_UA
dc.subjectintrapsychicuk_UA
dc.subjectinterpersonaluk_UA
dc.subjectontogenetic contextuk_UA
dc.subjectdynamic aspects of the self-concept developmentuk_UA
dc.subjectstructural integrative three-dimensional model of postgraduate traininguk_UA
dc.subjectcontinuous educationuk_UA
dc.subjectmodel of the continuumhierarchical structure of the self-concept of a child practitioner psychologistuk_UA
dc.subjectpsychodynamic integrative child-adolescence psycho correction and psychotherapyuk_UA
dc.titleКонцепція Я дитячого практичного психолога: авторефератuk_UA
dc.title.alternativeSelf-concept of a child practitioner psychologist: thesisuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Автореферати дисертацій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2517_Katolyk_Avtoreferat_2019_Finale_+Cover_18.06.19.pdf614,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.