Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/2858
Назва: Мода як психологічний механізм самопрезентації у суб’єктивному світі особистості
Інші назви: Fashion as a psychological mechanism of self-presentation of the subjective world of the individual
Автори: Шиделко, А.В.
Shydelko, A.V.
Калька, Н.М.
Kalka, N.M.
Ключові слова: мода
особистість
психологічний вплив
цінності
тенденції
суспільство
fashion
personality
psychological influence
values
tendencies
society
Дата публікації: 2019
Видавництво: Сучасні тенденції розвитку освіти й науки: проблеми та перспективи: збірник наукових праць
Серія/номер: ;5
Короткий огляд (реферат): Висвітлено проблему феномена моди з позиції її впливу на особистість. Подано авторське розуміння дефініцій означеного дослідження. Виокремлено функції моди. Констатовано, що мода є невід’ємною складовою формування, становлення й самопрезентації особистості, її поведінки й адаптації у сучасному соціумі. The problem of fashion phenomenon from the point of view of its influence on the personality is covered. The author's understanding of the definitions of this phenomenon is presented. It is stated that fashion is an integral part of the formation and formation of the personality, its behavior and adaptation in the modern society.
Опис: Шиделко А. Мода як психологічний механізм самопрезентації у суб’єктивному світі особистості / Шиделко А., Калька Н. // Сучасні тенденції розвитку освіти й науки: проблеми та перспективи: збірник наукових праць. - 2019. - Вип. 5. - С. 160-163. - URL: http://lnncpo.zzz.com.ua/Zbirnyk-5.pdf.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/2858
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zbirnyk-5-163-166.pdf843,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.