Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/2983
Назва: Корпоративна соціальна відповідальність в контексті стійкого розвитку підприємств харчової промисловості України
Інші назви: Corporate social responsibility in the context of sustainable development of food industry enterprises
Автори: Пушак, Я.Я.
Pushak, Ya.Ya.
Ключові слова: корпоративна соціальна відповідальність
підприємства
стейкхолдери
соціальна діяльність
стійкий розвиток
нефінансовий звіт
стандарти
corporate social responsibility
enterprises
stakeholders
social activity
sustainable development
non-financial report
standards
Дата публікації: 2018
Видавництво: Український журнал прикладної економіки
Серія/номер: ;2
Короткий огляд (реферат): Корпоративна соціальна відповідальність уособлює одну з ключових компонент стратегії розвитку сучасного вітчизняного підприємства. В цьому контексті охорона навколишнього середовища, безпека персоналу підприємств, сприяння росту економічної стійкості регіонів їх присутності, реалізація соціальних проектів є пріоритетними напрямками розвитку суб’єктів господарювання. Завдяки високому рівню розвитку корпоративної соціальної відповідальності (КСВ) підприємства набувають цілого ряду переваг та займають важливе місце в житті суспільства. З метою забезпечення сталого розвитку, провідні підприємства орієнтуються на сучасний досвід і міжнародні стандарти, а також здійснюють свій внесок в досягнення цілей сталого розвитку, прийнятих Генеральною Асамблеєю ООН у 2015 році. Метою статті є дослідження ефективного впровадження та використання принципів КСВ бізнесу в контексті стійкого розвитку підприємств та основних сучасних тенденцій її розвитку. Результати. Розглянуто чинники, що зумовлюють необхідність розвитку соціальної корпоративної відповідальності підприємств харчової промисловості. Досліджено актуальні показники розвитку корпоративної соціальної відповідальності (КСВ) підприємств, міжнародні стандарти та ініціативи в сфері КСВ. Проаналізовано досвід провідних компаній світу в реалізації стратегії КСВ на основі міжнародних рейтингових оцінок та їх вплив на розвиток КСВ підприємств харчової промисловості. Висновки. Впровадження на законодавчому рівні обов’язкового формування та подання нефінансових звітів є важливим кроком наближення України до європейських стандартів ведення бізнесу. Підприємствам харчової промисловості слід продовжувати роботу над підвищенням їх активності у розвитку власної політики соціальної відповідальності, приділяти більшу увагу реалізації відповідальності щодо нефінансових вимог, екологічних програм і підприємницької етики. Впровадження і застосування нової модульної структури стандартів GRI є формою нефінансової звітності на найближчі роки, підготовка якої сигналізує суспільству про те, що компанія дотримується європейських стандартів ведення бізнесу та дбає про свою репутацію, підвищуючи таким чином інвестиційну привабливість. Corporate social responsibility represents one of the key components of the development strategy of a modern domestic enterprise. In this context, environmental protection, security of personnel of enterprises, promotion of economic stability of regions of their presence, realization of social projects are the priority directions of development of economic entities. Thanks to the high level of development of corporate social responsibility (CSR), enterprises acquire a number of advantages and occupy an important place in the life of society. With a view to sustainable development, leading companies are guided by modern experience and international standards, and contribute to the goals of sustainable development adopted by the UN General Assembly in 2015. The purpose of the article is to study the effective implementation and use of the principles of CSR business in the context of sustainable development of enterprises and the main modern trends in its development. Results The factors that determine the necessity of development of social corporate responsibility of food industry enterprises are considered. The actual indicators of corporate social responsibility development (CSR) of enterprises, international standards and initiatives in the field of CSR are researched. The experience of leading world companies in the implementation of the CSR strategy based on international rating assessments and their impact on CSR development in food industry enterprises has been analyzed. Conclusions Implementation at the legislative level of mandatory formation and submission of non-financial reports is an important step towards Ukraine's approximation to European standards of doing business. Enterprises in the food industry should continue to work on increasing their activity in developing their own social responsibility policy, to pay more attention to the implementation of responsibility for non-financial requirements, environmental programs and business ethics. The introduction and application of the new modular structure of GRI standards is a form of non-financial reporting for the coming years, the preparation of which signals the public that the company adheres to European standards of doing business and cares about its reputation, thus enhancing investment attractiveness.
Опис: Пушак Я.Я. Корпоративна соціальна відповідальність в контексті стійкого розвитку підприємств харчової промисловості України / Ярослав Ярославович Пушак // Український журнал прикладної економіки. – 2018. – Том 3. – №2. – С.134-145.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/2983
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
266-292-1-SM.pdf1,44 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.