Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/3009
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛялюк, Г.М.-
dc.contributor.authorLialiuk, H.M.-
dc.date.accessioned2020-06-10T08:19:34Z-
dc.date.available2020-06-10T08:19:34Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/3009-
dc.descriptionЛялюк Г.М. Особистісна парадигма виховання дітей-сиріт у контексті соціальних змін / Лялюк Г.М. // Інноваційна педагогіка. - 2019. - Випуск 18. - Т. 1. - С. 34-38.uk_UA
dc.description.abstractУ статті доведено актуальність і доцільність особистісної парадигми виховання дітей-сиріт у контексті сучасних соціальних змін. Наголошується на необхідності обґрунтування сучасної парадигми освіти, що забезпечить можливість визначення оновленої сутності, змісту освітньо-виховної практики, її місця в загальній системі людської діяльності, її значення в процесі формування особистості. Проблема вдосконалення традиційних підходів у вихованні особистості дитини-сироти та оновлення традиційних теоретико-методологічних засад виховання дітей-сиріт з урахуванням соціальних змін сучасного суспільства потребує поглибленого дослідження, пошуку шляхів оптимізації виховних технологій. Метою публікації є аналіз та осмислення філософсько-освітньої методології щодо становлення та розвитку нової парадигми освіти в Україні та особистісної парадигми виховання дітей-сиріт. У статті підкреслюється, що опікунсько-виховна діяльність повинна базуватися на принципах актуалізації особистісного ресурсу дітей-сиріт та створенні оптимальних умов для їх емоційного та соціального розвитку. Особистісна парадигма виховання дітей сиріт, в якій головним є емоційний і соціальний розвиток дитини, вбачається найбільш ефективною в сучасних умовах трансформації інституційних форм утримання дітей. Особистісна парадигма виховання не просто декларує, а утверджує дитину як найвищу цінність життя, передбачає визнання її індивідуальності, самобутності, самоцінності. Вихованець розглядається як особистість, яка сама може вибирати такий шлях освіти, який допоможе їй досягнути найкращих результатів. Головне завдання виховання при цьому підході – допомогти дитині сироті якомога ефективніше взаємодіяти з оточуючим світом, створити оптимальний освітній простір для засвоєння нею вітагенного досвіду. The article substantiates the relevance and expediency of the personal paradigm of raising orphans in the context of contemporary the social change. The necessity of substantiation of the modern paradigm of education is emphasized, which will provide an opportunity to determine the updated essence, the content of educational and educational practice, its place in the general system of human activity, its importance in the process of personality formation in particular. The problem of improving the traditional approaches in the education of the orphan personality, and updating the traditional theoretical and methodological foundations of orphan education, taking into account the social changes of modern society, requires in-depth research, fnding ways to optimize educational technologies. The purpose of the publication is to analyze and understand the philosophical and educational methodology on the formation and development of a new paradigm of education in Ukraine, and the personal paradigm of raising orphans. The personal paradigm of raising orphans, in which the emotional and social development of the child is central, seems to us to be the most effective in the current conditions of transformation of institutional forms of child support. The personal paradigm of education does not simply declare, but affrms the child as the highest value of life, implies recognition of her personality, identity, self-worth. The pupil is seen as an individual who can choose the path of education that will help her achieve the best results. The main task of education in this approach – to help the orphan as effectively as possible to interact with the surrounding world, to create the optimal educational space for her to absorb the vitagen experience.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherІнноваційна педагогікаuk_UA
dc.relation.ispartofseries;18-1-
dc.subjectдіти-сиротиuk_UA
dc.subjectопікаuk_UA
dc.subjectопікунсько-виховна діяльністьuk_UA
dc.subjectособистісна парадигма вихованняuk_UA
dc.subjectorphanuk_UA
dc.subjecttutelageuk_UA
dc.subjecttutelage-educational activityuk_UA
dc.subjectguardianshipuk_UA
dc.subjectpersonal education paradigmuk_UA
dc.titleОсобистісна парадигма виховання дітей-сиріт у контексті соціальних змінuk_UA
dc.title.alternativeThe personal paradigm of education of orphans in the context of the social changeuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Інноваційна педагогіка Вип.18.pdf156,94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.