Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/3220
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБондаренко, В.А.-
dc.contributor.authorBondarenko, V.A.-
dc.contributor.authorЗапотічна, Р.А.-
dc.contributor.authorZapotichna, R.A.-
dc.contributor.authorКащук, М.Г.-
dc.contributor.authorKashchuk, M.H.-
dc.date.accessioned2020-10-09T12:51:12Z-
dc.date.available2020-10-09T12:51:12Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.issn2312-928X-
dc.identifier.urihttp://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/3220-
dc.descriptionБондаренко В. А. Навчально-методичні підходи до викладання іноземної мови за професійним спрямуванням у закладах вищої освіти зі специфічними умовами навчання (на базі кафедри іноземних мов та культури фахового мовлення Львівського державного університету внутрішніх справ) / Бондаренко В. А., Запотічна Р. А., Кащук М. Г. // Південноукраїнський правничий часопис. - 2020. - Випуск 1. - С. 175-179.uk_UA
dc.description.abstractНовий підхід до вивчення іноземних мов у закладах вищої освіти зі специфічними умовами навчання, на думку авторів, повинен включати не просто вивчення правил граматики, а також і розвиток найважливіших новітніх комунікативних навичок, як-от критично-аналітичне мислення, вирішення проблем порозуміння з опонентом, самостійне навчання, спілкування та співпраця, з умінням демонструвати ці навички, використовуючи іноземну мову. Вивчення і навчання іноземної мови у відомчих закладах вищої освіти (проаналізовано на прикладі Львівського державного університету внутрішніх справ) – це активний освітньо-пізнавальний процес, який передбачає використання традиційних та інноваційних інтерактивних методів навчання, які базуються на принципах взаємодії та рівності між викладачем і здобувачами вищої освіти, а також проведення різноманітних позааудиторних заходів іноземними мовами, спрямованих на вдосконалення володіння насамперед усним мовленням. In our opinion, the new approach to learning foreign languages at higher education institutions with specific learning conditions should include not only grammar learning, but also the development of advanced skills communication of the twenty-first century, such as critical and analytical thinking, overcoming difficulties in communication with the opponent, independent learning, communication and cooperation with the ability to demonstrate these skills using a foreign language. Learning and teaching a foreign language at higher education institutions with specific learning conditions (on the basis of Lviv State University of Internal Affairs) is an active educational and cognitive process that involves the use of traditional and innovative interactive teaching methods based on the principles of cooperation and equality between teachers and undergraduates, as well as conducting various extracurricular activities in foreign languages, aimed at improving verbal communication skills in the first place.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherПівденноукраїнський правничий часописuk_UA
dc.relation.ispartofseries;1-
dc.subjectіноземна моваuk_UA
dc.subjectінтерактивні методиuk_UA
dc.subjectздобувач вищої освітиuk_UA
dc.subjectзаклад вищої освіти із специфічними умовами навчанняuk_UA
dc.subjectforeign languageuk_UA
dc.subjectinteractive methodsuk_UA
dc.subjectundergraduateuk_UA
dc.subjecthigher education institution with specific learning conditionsuk_UA
dc.titleНавчально-методичні підходи до викладання іноземної мови за професійним спрямуванням у закладах вищої освіти зі специфічними умовами навчання (на базі кафедри іноземних мов та культури фахового мовлення Львівського державного університету внутрішніх справ)uk_UA
dc.title.alternativeEducational and methodological approaches to improve the teaching of foreign languages at higher education institutions with specific learning conditions (on the basis of the Department of Foreign Languages and Culture of Professional Communication of Lviv State University of Internal Affairs)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бондаренко, Запотічна, Кащук.pdf200,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.