Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/3336
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПопович, І.-
dc.contributor.authorPopovych, I.-
dc.contributor.authorЛялюк, Г.М.-
dc.contributor.authorLialiuk, H.M.-
dc.contributor.authorАлексєєва, М.-
dc.contributor.authorAleksieieva, M.-
dc.contributor.authorПопович, А.-
dc.contributor.authorPopovych, A.-
dc.contributor.authorБондаренко, В.А.-
dc.contributor.authorBondarenko, V.A.-
dc.contributor.authorКовтун, О.-
dc.contributor.authorKovtun, O.-
dc.contributor.authorЦюняк, О.-
dc.contributor.authorTsiuniak, O.-
dc.date.accessioned2020-12-16T09:53:13Z-
dc.date.available2020-12-16T09:53:13Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.issn0719-4706-
dc.identifier.urihttp://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/3336-
dc.descriptionSociocultural metrics of the personal paradigm of orphans' upbringing in pedagogical theory and practice of Ukraine / Popovych Ihor, Lialiuk Galina, Aleksieieva Mariia, Popovych Antonina, Bondarenko Viktoriia, Kovtun Oksana, Tsiuniak Oksana // Revista Inclusiones. - 2020. - Vol. 7. - No. 3. - Pp. 343-356.uk_UA
dc.description.abstractМета статті - окреслити та проаналізувати соціокультурні виміри парадигми виховання дітей-сиріт в Україні. Запропоновано філософсько-освітню методологію формування та розвитку нової парадигми в контексті соціальних змін. Методологічною основою дослідження став аналіз, систематизація та узагальнення ідей, концепцій, визначень, підходів, положень для розуміння виховання дітей-сиріт, особливостей розвитку опікунсько-виховної діяльності в українській та зарубіжній педагогічній теорії. Автори пропонують визначення поняття «опікунсько-виховна діяльність» та аналізують основні підходи до визначення опікунсько-виховної діяльності. «Опікунсько-виховна діяльність» розглядається як цілеспрямований, відповідним чином спланований комплекс дій та заходів соціального педагога, психолога, вихователів з метою забезпечення основних потреб дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування. Акцент робиться на життєвих потребах, сприятливих умовах для всебічного розвитку особистості, потребах нормалізації психічного стану сироти та актуалізації зони найближчого розвитку. Окреслено важливість соціальної ситуації, налагодження відносин із навколишнім середовищем, соціалізації, соціальної реадаптації та реінтеграції в суспільстві. The purpose of the article is to outline and analyze the sociocultural metrics of paradigm of orphans' upbringing in Ukraine. The philosophical and educational methodology for the formation and development of a new paradigm in the context of social change is proposed. The methodological basis of the research was the analysis, systematization and generalization of ideas, concepts, definitions, approaches, provisions for understanding the upbringing of orphans, features of the development of care-educational activity in Ukrainian and foreign pedagogical theory. The authors propose the definition of "care-educational activity" and analyze the main approaches to the definition of care-educational activity. "Care-educational activity" is considered as a purposeful, appropriately planned set of actions and activities of a social educator, a psychologist, tutors, in order to provide for the basic needs of orphans and children deprived of parental care. Emphasis is placed on the vital needs, favorable conditions for the comprehensive development of the individual, the needs of normalizing the mental state of the orphan and the actualization of the immediate development's area. The importance of the social situation, establishing relations with the environment, socialization, social readaptation and reintegration in the society are outlined.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherRevista Inclusionesuk_UA
dc.relation.ispartofseries;7-3-
dc.subjectвихованняuk_UA
dc.subjectдогляд та виховна діяльністьuk_UA
dc.subjectсоціальна реадаптаціяuk_UA
dc.subjectupbringinguk_UA
dc.subjectcare-educational activityuk_UA
dc.subjectsocial readaptationuk_UA
dc.titleSociocultural metrics of the personal paradigm of orphans' upbringing in pedagogical theory and practice of Ukraine (Web of Science)uk_UA
dc.title.alternativeСоціокультурні виміри особистої парадигми виховання дітей-сиріт у педагогічній теорії та практиці України (Web of Science)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації індексовані в наукометричних базах Web of Science та Scopus

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
28 VOL 7 NUM JULIOSEPTIEMBREEE2020REVINCLUSI (1).pdf1,04 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.