Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/3361
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГрищук, А.Б.-
dc.contributor.authorHryshchuk, A.B.-
dc.date.accessioned2020-12-22T08:14:55Z-
dc.date.available2020-12-22T08:14:55Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/3361-
dc.descriptionГрищук А.Б. Самоосвіта як спосіб підвищення професійного рівня державних службовців в Україні / Грищук А.Б. // Порівняльно-аналітичне право. - 2020. - № 3. - С. 111-119.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглядається самоосвіта як складова та стандарт професіиної діяльності державних службовців. Стаття 1 Закону України «Про державну службу» від 10.12.2015 р. містить поняття «професіина компетентність» (у попередніх редакціях Закону визначення даного поняття було відсутнє), що визначається, як здатність особи в межах визначених за посадою повноважень застосовувати спеціальні знання, уміння та навички, виявляти відповідні моральні та ділові якості для належного виконання встановлених завдань і обов’язків, навчання, професіиного та особистісного розвитку. Отже, навчання державних службовців здіиснюється постіино, тому самоосвіту можна зробити «постіиним» її складовим елементом. Розвиток персоналу державних службовців реалізується на двох рівнях: через систему безперервної професіиної освіти, що включає підготовку, перепідготовку та підвищення кваліфікації та у процесі здіиснення практичної діяльності на заиманіи посаді лише в єдності навчання та практичної діяльності полягає необхідна умова розвитку персоналу державних службовців. Одним із способів підвищення свого професіиного рівня державним службовцем є самоосвіта, яка наиефективніше сприятиме самовдосконаленню, самореалізації особистості, зробить державного службовця активним учасником власної безперервної освіти і побудови особистої кар’єри, запобігатиме професіиніи деформації службовця, надасть иому можливість досягати високої професіиної мобільності. Самоосвіта як одна і з форм підвищення професіиного рівня державних службовців, є як процес так і одна зі сфер діяльності державних службовців. Також визначається роль самоосвіти у професіиніи діяльності державних службовців та підготовці до її здіиснення. Визначено форми та види реалізації державними службовцями та службовцями органів місцевого самоврядування такої форми освіти як самоосвіта, причини самоосвітньої діяльності та підстави, що її мотивують. Вказано основні способи забезпечення самоосвіти державних службовців у системі підвищення кваліфікації та результати, що можна досягнути за допомогою самоосвіти. The article considers self-education as a component and standard of professional activity of civil servants. Article 1 of the Law of Ukraine «On Civil Service» of 10.12.2015 № 889 contains the concept of «professional competence» (in previous versions of the Law there was no defnition of this concept), which is defned as the ability of a person to apply special knowledge within the powers defned by position, skills and abilities, to identify appropriate moral and business qualities for the proper performance of established tasks and responsibilities, training, professional and personal development. As we see from this article of the law, it can be concluded that the training of civil servants is carried out constantly, so self-education can be made a «permanent» component of it. The development of civil servants is implemented at two levels: through a system of continuing professional education, which includes training, retraining and advanced training, and in the process of practical activities in the position only in the unity of training and practical activities is a necessary condition for civil servants. One of the ways to increase the professional level of a civil servant is self-education, which will most effectively promote self-improvement, self-realization of the individual, make the civil servant an active participant in his continuing education and personal career, prevent professional deformation of the employee, enable him to achieve high professional mobility. Self-education as one of the forms of raising the professional level of civil servants is both a process and one of the spheres of activity of civil servants. The role of self-education in the professional activity of civil servants and preparation for its implementation is also determined. The forms and types of implementation by civil servants and employees of local selfgovernment bodies of such a form of education as self-education, the reasons for self-educational activity and the grounds that motivate it are determined. The main ways to ensure self-education of civil servants in the system of advanced training and the results that can be achieved through self-education.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherПорівняльно-аналітичне правоuk_UA
dc.relation.ispartofseries;3-
dc.subjectсамоосвітаuk_UA
dc.subjectдержавне управлінняuk_UA
dc.subjectдержавний службовецьuk_UA
dc.subjectпідвищення кваліфікаціїuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectінформаційна освітаuk_UA
dc.subjectосвітні послугиuk_UA
dc.subjectself-educationuk_UA
dc.subjectpublic administrationuk_UA
dc.subjectcivil servantuk_UA
dc.subjectadvanced traininguk_UA
dc.subjectprofessional traininguk_UA
dc.subjectinformation educationuk_UA
dc.subjecteducational servicesuk_UA
dc.titleСамоосвіта як спосіб підвищення професійного рівня державних службовців в Україніuk_UA
dc.title.alternativeSelf-education as a wayincreasing the professional level of civil servants in Ukraineuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
грищук 2.pdf669,7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.