Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/3634
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБалушка, Л.М.-
dc.contributor.authorBalushka, L.M.-
dc.date.accessioned2021-03-23T06:50:00Z-
dc.date.available2021-03-23T06:50:00Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/3634-
dc.descriptionБалушка Л.М. Вдосконалення фізичної підготовки учнів ліцеїв з посиленою військово-фізичною підготовкою засобами спортивної боротьби / Балушка Л.М. // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту: збірник наукових праць. - 2016. - № 5. - С. 4-10.uk_UA
dc.description.abstractМета: теоретико-методичне обґрунтування використання засобів спортивної боротьби у фізичній підготовці учнів ліцею з посиленою військово-фізичною підготовкою. Матеріал: у педагогічному спостереженні приймали участь учні 10 класів (n=119). У педагогічному експерименті приймали участь 49 учнів (експериментальна група, n=24, контрольна група, n=25). Результати: оцінка вказала на найслабші сторони фізичної підготовленості учнів ліцею. Експериментальну програма поєднує в собі загальноприйняті засоби розвитку фізичних якостей (70% від загального часу на урок) та засоби спортивної боротьби (30% від загального часу на урок). В рамках програми розроблено чотири типових комплекси вправ для уроків. Комплекс вправ із загальної фізичної підготовки борця застосовувався в основній частині заняття тривалістю 15-20 хвилин. Висновки: фізична підготовка борця орієнтована на розвиток різних фізичних якостей: сила, швидкісні можливості, витривалість, гнучкість, координаційні здібності. Оптимальна побудова процесу загальної фізичної підготовки сприяє різнобічному та пропорційному розвиткові фізичних якостей учня. Purpose: to theoretically-methodically substantiated application of sport wrestling means in physical training of lyceum with advanced military physical training pupils. Material: in pedagogic observation 10 form pupils (n=119) participated. In pedagogic experiment 49 pupils participated (experimental group, n=24 and control group, n=25). Results: the weakest points of lyceum’s pupils were found. Experimental program combined common means of physical qualities’ training (70% from total time of lesson) and means of sport wrestling (30% of lesson time). In the frames of the program four typical complexes of exercises for physical culture lessons were worked out. Complex of exercises for wrestler’s general physical ftness was applied in main part of lesson, which took 15-20 minutes. Conclusions: wrestler’s physical training shall be oriented on development of different physical qualities: strength, quickness, endurance, flexibility, coordination. Optimal construction of general physical training process facilitates comprehensive and proportional development of pupil’s physical qualities.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherПедагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту: збірник наукових працьuk_UA
dc.relation.ispartofseries;5-
dc.subjectфізична підготовленістьuk_UA
dc.subjectспортивна боротьбаuk_UA
dc.subjectучніuk_UA
dc.subjectліцейuk_UA
dc.subjectпрограмаuk_UA
dc.subjectphysical fitnessuk_UA
dc.subjectsport wrestlinguk_UA
dc.subjectpupilsuk_UA
dc.subjectlyceumuk_UA
dc.subjectprogramuk_UA
dc.titleВдосконалення рівня фізичної підготовленості учнів ліцеїв з посиленою військово-фізичною підготовкою засобами спортивної боротьби (Web of Sciences)uk_UA
dc.title.alternativePerfection of physical ftness of lyceum with advanced military physical training pupils by means of sports wrestling (Web of Sciences)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації індексовані в наукометричних базах Web of Science та Scopus

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
балушка стаття.pdf420 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.