Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/3638
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКовальчук, З.Я.-
dc.contributor.authorKovalchuk, Z.Ya.-
dc.date.accessioned2021-03-23T07:33:58Z-
dc.date.available2021-03-23T07:33:58Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/3638-
dc.descriptionKovalchuk Z. Psychological analysis of interpersonal conflict in teenage pupils / Zoriana Kovalchuk // Наука і освіта. - 2017. - № 3. - С. 73-77.uk_UA
dc.description.abstractУ статті автор розкриває сутність внутрішньоособистісного конфлікту, аналізує зарубіжну та вітчизняну літературу з цієї проблеми. Зокрема, подано бачення проблеми науковців психоаналітичного напрямку, гештальт-психології, через концепцію когнітивного дисонансу, представників гуманістичної, екзистенційної психології, концепції психосинтезу, діяльнісного підходу та інших. Було проведено емпіричне дослідження, у якому взяли участь 53 школяра загальноосвітньої школи віком від 12 до 14 років. Було використано комплекс із 4 методик: методика «Рівень співвідношення «цінності» і «доступності» в різних життєвих сферах» (О. Б. Фанталової), копінг-тест Лазаруса, тест відмінностей між ідеальним і реальним Я (Батлера-Хайга) і тест Айзенка «Самооцінка психічних станів». За результатами дослідження у 66% підлітків загальноосвітньої середньої школи було виявлено внутрішньоособистісний конфлікт. Також показано, що лише у 5 із 53 підлітків показники за всіма методиками знаходяться в межах норми; у 15 дітей – показники в нормі за 3 методиками; у 22 дітей – лише за 2; і в 11 дітей лише за однією методикою показники не перевищують норми. Дітей, у яких показники за всіма 4, чи хоча б 3 методиками, були б високі – не виявлено. Обґрунтовано потребу в розробці соціально-психологічного тренінгу як одного з методів нейтралізації внутрішньоособистісного конфлікту та проведення повторного зрізу даних. The article deals with the phenomenon of interpersonal conflict in secondary school students. The survey involved 53 respondents including 30 girls and 23 boys aged from 12 to 14 using the following methods: E. Fantalova’s ValueAttainability Ratio in Various Life Spheres Scale; Lazarus’ Coping Test; Butler and Haigh’s Correlation between the Actual and Ideal Self Test and Eysenck Personality Questionnaire. According to the research results, intrapersonal conflict was detected in 35 children (66%). One of the most effective psychological technologies for intrapersonal conflict elimination in children and adolescents is socio-psychological training whose positive effect is ensured by the basic principles of working in the group. It should involve exercises for the formation of an adequate self-esteem; for the development of empathy and tolerance. Also, the training sessions should include exercises to eliminate anxiety, reduce aggression and to control it; to form the ability to make decisions independently, considering their consequences (both positive and negative) and bear responsibility for them, etc.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherНаука і освіта: науково-практичний журналuk_UA
dc.relation.ispartofseries;3-
dc.subjectвнутрішньоособистісний конфліктuk_UA
dc.subjectпідлітокuk_UA
dc.subjectкопінг-стратегіїuk_UA
dc.subjectпограничний станuk_UA
dc.subjectя-концепціяuk_UA
dc.subjectintrapersonal conflictuk_UA
dc.subjectadolescentuk_UA
dc.subjectcoping strategiesuk_UA
dc.subjectboundary conditionuk_UA
dc.subjectself-conceptuk_UA
dc.titlePsychological analysis of interpersonal conflict in teenage pupils (Web of Science)uk_UA
dc.title.alternativeПсихологічний аналіз внутрішньоособистісного конфлікту в учнів-підлітків (Web of Science)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації індексовані в наукометричних базах Web of Science та Scopus

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ковальчук стаття.pdf228,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.