Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/3768
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБойко, О.Т.-
dc.contributor.authorBoiko, O.T.-
dc.date.accessioned2021-06-10T06:43:44Z-
dc.date.available2021-06-10T06:43:44Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/3768-
dc.descriptionБойко О. Онлайн - навчання та ППЗ / Олеся Бойко // Актуальні проблеми навчання іноземних мов для спеціальних цілей: збірник наукових статей / уклад. І. Ю. Сковронська. - Львів: ЛьвДУВС, 2020. - 140 с. - С. 9-15.uk_UA
dc.description.abstractПід час карантину весь світ переконався в тому, що без дистанційної та онлайн освіти сучасне навчання неможливе, і більшість країн одразу перейшли до навчання онлайн. Для нашої країни такий перехід виявився неабияким викликом не лише на професійність, але і на здатність швидко мислити, переорієнтовуватися із звичних добре відпрацьованих методик і засобів навчання на новітні, у короткий термін освоїти та привести відповідно до вимог сьогодення роботу з дистанційними навчальними платформами. Електронний мультимедійний підручник став для багатьох педагогів «magic wand» (чарівною паличкою). Педагогічний програмний засіб (ППЗ) є цілісною дидактичною системою, заснованою на використанні компʼютерних технологій і засобів Інтернету, і яка має на меті забезпечити навчання за індивідуальними та оптимальними навчальними програмами з керуванням процесу навчання [5]. Онлайн-навчання має ряд переваг. А саме: ‒ можливість навчатися в будь-якому місці; ‒ необмежений доступ до необхідної літератури; ‒ онлайн і дистанційне навчання дешевше; ‒ завдяки «діджиталізації» студенти легко, швидко та з інтересом навчаються. Серед недоліків варто зазначити: ‒ ізоляцію від зовнішнього світу; ‒ відсутність «живого» спілкування з викладачем і однокурсниками; ‒ відсутність звичних носіїв інформації (паперових підручників, зошитів тощо); ‒ технічно складно ідентифікувати студентів, що значно ускладнює контроль; ‒ навчальний процес може бути порушений або скасований через застарілу компʼютерну техніку, відсутність Інтернету чи його погану якість. Рано чи пізно карантин завершиться, але хочеться вірити, що зміни в освіті, які відбулися під час вимушеного переходу до навчання онлайн залишаться, і більшість педагогічних працівників використовуватимуть вже добре освоєні технології. Після завершення карантину важливо не втратити мотивацію та бажання вдосконалюватися, не зупинятися на досягнутому. During the quarantine, the whole world became convinced that without distance and online education, modern learning is impossible, and most countries immediately switched to online learning. For our country, such a transition turned out to be a big challenge not only to professionalism, but also to the ability to think quickly, to reorient from the usual methods and teaching aids to new ones, to master and adjust in accordance with the new requirements in short time. The electronic multimedia textbook has become a «magic wand» for many teachers. The pedagogical software tool is a holistic didactic system based on the use of computer technologies and Internet tools, and which aims to provide training according to individual and optimal training programs with the management of the learning process. Online learning has a number of benefits. Namely: – the ability to study anywhere; – unlimited access to the necessary literature; – online and distance learning is cheaper; – thanks to «digitalization» students learn easily, quickly and with interest. Among the disadvantages are: – isolation from the outside world; – lack of «live» communication with the teacher and fellow students; – lack of usual information carriers (paper textbooks, notebooks, etc.); – it is technically difficult to identify students, which significantly complicates the control; – the educational process may be disrupted or canceled due to outdated computer equipment, lack of Internet or its poor quality. Sooner or later the quarantine will end, but we want to believe that the changes in education that took place during the forced transition to online learning will remain, and most teachers will use already well-mastered technologies. After the end of quarantine, it is important not to lose motivation and desire to improve.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherАктуальні проблеми навчання іноземних мов для спеціальних цілей: збірник наукових статейuk_UA
dc.subjectонлайн-освітаuk_UA
dc.subjectдистанційна навчальна платформаuk_UA
dc.subjectелектронний мультимедійний підручникuk_UA
dc.subjectкомпʼютерна технікаuk_UA
dc.subjectкомунікаційні мережіuk_UA
dc.subjectдіджиталізаціяuk_UA
dc.subjectonline educationuk_UA
dc.subjectdistance learning platformuk_UA
dc.subjectelectronic multimedia textbookuk_UA
dc.subjectcomputer technologyuk_UA
dc.subjectcommunication networksuk_UA
dc.subjectdigitalizationuk_UA
dc.titleОнлайн - навчання та ППЗuk_UA
dc.title.alternativeOnline - studiesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ВЕРСТКА - -ЗБІРНИК - 2020-9-15.pdf674,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.