Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/3902
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГудима, В.В.-
dc.contributor.authorHudyma, V.V.-
dc.contributor.authorORCID ID: 0000-0001-6708-3910-
dc.contributor.authorКовалів, М.В.-
dc.contributor.authorKovaliv, M.V.-
dc.contributor.authorORCID ID: 0000-0002-9730-8401-
dc.contributor.authorПриведа, А.В.-
dc.contributor.authorPryveda, A.V.-
dc.contributor.authorORCID ID: 0000-0002-5397-5827-
dc.contributor.authorКайдрович, Х.І.-
dc.contributor.authorKaidrovych, Kh.I.-
dc.contributor.authorORCID ID: 0000-0002-0362-7779-
dc.contributor.authorХмиз, М.В.-
dc.contributor.authorKhmyz, M.V.-
dc.contributor.authorORCID ID: 0000-0003-3553-8022-
dc.contributor.authorЄсімов, С.С.-
dc.contributor.authorYesimov, S.S.-
dc.contributor.authorORCID ID: 0000-0002-9327-0071-
dc.date.accessioned2021-08-25T08:14:28Z-
dc.date.available2021-08-25T08:14:28Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/3902-
dc.descriptionГудима В.В. Гарантії як елемент правового статусу судді / Гудима Віталій Валерійович, Ковалів Мирослав Володимирович, Приведа Андрій Володимирович, Кайдрович Христина Іванівна, Хмиз Мар’яна Василівна, Єсімов Сергій Сергійович // Публічне адміністрування та національна безпека. - 2021. - № 4. - С. 1-19.uk_UA
dc.description.abstractСтаття присвячена дослідженню гарантій як елементу правового статусу судді. Розглядається ефективність здійснення правосуддя судовою владою як самостійною гілкою державної влади, на яку покладено функцію захисту прав і законних інтересів осіб у державі. Стверджується, що право на судовий захист належним чином можна реалізувати тільки за наявності ефективного механізму судового захисту, який стає реальним за умови існування гарантій діяльності судді. Незалежність і самостійність судової влади зумовлена конституційним принципом поділу влади, проголошеним Конституцією України. Однак саме у демократичних державах цей принцип набуває особливого значення, адже йдеться про законодавчо закріплені гарантії та ефективні механізми «стримувань та противаг» в організації та діяльності різних гілок демократичної влади. Кожна з гілок влади – законодавча, виконавча та судова, самостійно виконує лише їй притаманні функції, не підпорядковуючись одна одній. Рішення, що виносять органи судової влади завдяки їхній незалежності, не потребують додаткового затвердження органами інших гілок державної влади. Важливою передумовою цього є захист судової влади від незаконного впливу чи втручання зі сторони інших суб’єктів. Тільки самостійна судова влада може стати гарантом верховенства права, здійснення ефективного та доступного правосуддя і справедливого судового вирішення справ у державі. Гарантії діяльності судді щодо здійснення правосуддя поділяються на три групи: гарантії процесуальної діяльності судді як носія судової влади, суб’єкта судового процесу; організаційно-правові гарантії діяльності судді як особи, що заміщує державну посаду і є членом суддівського співтовариства; соціально-правові гарантії судді як громадянина з особливим правовим статусом, обмеженого у цивільних правах законодавством про статус суддів, який займає відокремлене положення у суспільстві. The article is devoted to the study of guarantees as an element of the legal status of a judge. The article considers the effectiveness of justice by the judiciary as an independent branch of state power, which is entrusted with the function of protecting the rights and legitimate interests of persons in the state. It is argued that the right to judicial protection can be properly realized only if there is an effective mechanism of judicial protection, which becomes real if there are guarantees for the activity of a judge. The independence and independence of the judiciary is due to the constitutional principle of separation of powers, proclaimed in the Constitution of Ukraine. However, it is in democracies that this principle acquires special significance, because we are talking about legally enshrined guarantees and effective mechanisms of «containment and balances» in the organization and activities of various branches of government. Each of the branches of government – legislative, executive and judicial, independently performs only its inherent functions, not obeying each other. Decisions are made by the judiciary due to their independence, because no additional approval by the bodies of other branches of government is required. The most important prerequisite for this is the protection of the judiciary from unlawful influence or interference from other actors. Only an independent judiciary can become the guarantor of the rule of law, the implementation of effective and accessible justice and a fair judicial decision of cases in the state. The guarantees of the judge's activity in the administration of justice are divided into three groups: guarantees of the procedural activity of the judge as the bearer of judicial power, the subject of the process; organizational and legal guarantees for the activity of a judge as a person holding a public office and is a member of the judicial community; social and legal guarantees of a judge as a citizen with a special legal status, limited in civil rights by legislation on the status of judges and occupying a separate position in society.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherПублічне адміністрування та національна безпекаuk_UA
dc.relation.ispartofseries;4-
dc.subjectсуддяuk_UA
dc.subjectсудова владаuk_UA
dc.subjectстатус суддіuk_UA
dc.subjectнезалежністьuk_UA
dc.subjectнедоторканністьuk_UA
dc.subjectсамостійність судової владиuk_UA
dc.subjectjudgeuk_UA
dc.subjectjudicial poweruk_UA
dc.subjectstatus of a judgeuk_UA
dc.subjectindependenceuk_UA
dc.subjectinviolabilityuk_UA
dc.subjectindependence of the judiciaryuk_UA
dc.titleГарантії як елемент правового статусу суддіuk_UA
dc.title.alternativeGuarantees as an element of the legal status of a judgeuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Публічне адміністрування № 4 2021.docx18,15 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.