Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4027
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРудніченко, Є.М.-
dc.contributor.authorRudnichenko, Ye.M.-
dc.contributor.authorГавловська, Н.І.-
dc.contributor.authorHavlovska, N.I.-
dc.contributor.authorЖивко, З.Б.-
dc.contributor.authorZhyvko, Z.B.-
dc.contributor.authorЛісовський, І.В.-
dc.contributor.authorLisovskyi, I.V.-
dc.date.accessioned2021-11-16T07:14:49Z-
dc.date.available2021-11-16T07:14:49Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.issn2307-5740-
dc.identifier.urihttp://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4027-
dc.descriptionРудніченко Є. М. Теоретичний базис стратегічної адаптації системи менеджменту туристичних підприємств до трансформаційних процесів зовнішнього середовища / Рудніченко Є. М., Гавловська Н. І., Живко З. Б., Лісовський І. В. // Вісник Хмельницького національного університету. - Серія "Економічні науки". - 2020. - № 6 (288). - С.192-197.uk_UA
dc.description.abstractУ статті досліджено особливості реалізації адаптаційних підходів у сфері туристичного бізнесу з позиції стратегічного розвитку суб’єктів господарювання в умовах негативного впливу зовнішнього середовища. Проведено аналіз динаміки розвитку суб'єктів туристичної діяльності України протягом 2018-2019 років. Визначено основні тенденції розвитку туристичних підприємств та проаналізовано вартість реалізованих туроператорами туристичних путівок протягом 2018-2019 років. Визначено, що процес стратегічної адаптації системи менеджменту туристичного підприємства має постійний характер (особливо у вітчизняних реаліях) і потребує якісного інструментального забезпечення, яке повинно забезпечувати достатню гнучкість адаптивних змін за рахунок їх максимальної універсалізації. Запропоновано з позиції адаптації системи менеджменту туристичного підприємства до впливу зовнішнього середовища використовувати чотири основні рівні адаптації: епістемологічний, прагматичний, інструментальний та організаційний. Встановлено, що рівні адаптації системи менеджменту туристичного підприємства розрізняються за розглянутими мірами наочності, мінливості, складності та абстракції. Доведено, що визначення фундаментальних положень адаптації та взаємодії туристичного підприємства з зовнішнім середовищем і окремими його суб’єктами, передбачає значний рівень абстракції, оскільки відмінності в діяльності окремих досліджуваних підприємств дещо нівелюються. The article examines the features of the implementation of adaptive approaches in the field of tourism business from the standpoint of strategic development of economic entities in the negative impact of the external environment. An analysis of the dynamics of development of tourism entities in Ukraine during 2018-2019. The main trends in the development of tourist enterprises are identified and the cost of tourist vouchers sold by tour operators during 2018-2019 is analyzed. It is determined that the process of strategic adaptation of the management system of a tourist enterprise is constant (especially in domestic realities) and requires high-quality tools, which should provide sufficient flexibility of adaptive changes through their maximum universalization. It is proposed to use four main levels of adaptation from the standpoint of adaptation of the management system of a tourist enterprise to the influence of the external environment: epistemological, pragmatic, instrumental and organizational. The epistemological level reveals a clearly defined content of adaptation and describes the relationship of the subjects of the external environment with the enterprise with the help of certain cognitive tools or descriptive aspects. The pragmatic level allows to determine effective measures of adaptation of the management system of the tourist enterprise to the influence of the external environment. The instrumental level provides direct implementation of adaptation processes through the use of effective tools of economic and mathematical modeling, scenario forecasting and other methods that allow to implement defined at the epistemological and pragmatic level approaches and specific measures. At the organizational level there is a coordination of different levels of adaptation and the organization of intra-system elements of adaptation. It is established that the levels of adaptation of the management system of a tourist enterprise differ in the considered measures of clarity, variability, complexity and abstraction. It is proved that the definition of the fundamental provisions of adaptation and interaction of the tourist enterprise with the external environment and its individual subjects, involves a significant level of abstraction, as differences in the activities of individual enterprises are somewhat leveled.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВісник Хмельницького національного університету. Серія "Економічні науки"uk_UA
dc.relation.ispartofseries;6-
dc.subjectстратегічна адаптаціяuk_UA
dc.subjectсистема менеджментуuk_UA
dc.subjectтуристичні підприємстваuk_UA
dc.subjectтрансформаційні процесиuk_UA
dc.subjectзовнішнє середовищеuk_UA
dc.subjectstrategic adaptationuk_UA
dc.subjectmanagement systemuk_UA
dc.subjecttourist enterprisesuk_UA
dc.subjecttransformation processesuk_UA
dc.subjectexternal environmentuk_UA
dc.titleТеоретичний базис стратегічної адаптації системи менеджменту туристичних підприємств до трансформаційних процесів зовнішнього середовищаuk_UA
dc.title.alternativeTheoretical basis of strategic adaptation of the management system of tourist enterprises to the transformation processes of the external environmentuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
живко.pdf371,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.