Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4216
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСмолікевич, Н.Р.-
dc.contributor.authorSmolikevych, N.R.-
dc.contributor.authorТурчин, І.-
dc.contributor.authorTurchyn, I.-
dc.contributor.authorБойко, О.Т.-
dc.contributor.authorBoiko, O.T.-
dc.date.accessioned2021-12-23T13:46:01Z-
dc.date.available2021-12-23T13:46:01Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.issn2078-5526-
dc.identifier.urihttp://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4216-
dc.descriptionSmolikevych N. Psychologo-pedagodical basics for ensuring international students’ successful studying results / Nadiya Smolikevych, Iryna Turchyn, Olesya Boyko // Вісник Львівського університету. - Серія педагогічна. - 2021. - Випуск 35. - С.176-184.uk_UA
dc.description.abstractРозглянуто головні проблеми навчання іноземних студентів та необхідні університетські послуги, що допомагають іноземцям успішно навчатися у незнайомому навколишньому та навчальному середовищі. Наприклад, пропедевтична підготовка та курси іноземної мови. На основі аналізу джерельної бази дослідження подано тлумачення термінів “психологічна адаптаціяˮ та “академічна адаптаціяˮ. Висвітлено результати аналізу специфіки забезпечення адаптації та сприятливих умов навчання іноземних студентів у вищих навчальних закладах, а також визначено проблеми щодо адаптації іноземних студентів в умовах університетської освіти. Подано рекомендації психологічної підтримки іноземців у ЗВО. Проаналізовано університетські послуги радника іноземних студентів та іншого університетського складу зі сприяння академічної адаптації до відмінної освітньої системи країни, університетських вимог до навчання. З’ясовано, що на початковому етапі консультування студентів радник повинен вивчити їхні особисті проблеми та головні труднощі у навчанні. Визначено, що знання основ психології, особливостей психотипів особистості, дослідження адаптаційних здібностей людини є важливими для консультантів, щоб допомогти студентові в адаптації до академічних вимог певної освітньої системи. Серед головних аспектів роботи університетських радників у контексті забезпечення сприятливих психологічних на навчальних умов подано такі: з’ясування та пояснення мети навчання в університеті; утвердження студентів як особистостей, які мають потенціал стати успішними, полікультурними особистостями, утвердження моделі поведінки з усвідомленням того, що не все можна досягти, зміцнення власної віри. Рішучості та наполегливості. Радники повинні виконувати роль медіатора для фасилітації процесу навчання студентів з урахуванням їхнього індивідуального світогляду та інтелектуального розвитку, наприклад, розробити особистий план навчання та навчити тайм-менеджменту. Визначено три головні форми консультування їх радниками: семінари, індивідуальна допомога, робота у групі. Виокремлено головні завдання та компетенції викладачів для створення сприятливого, ефективного навчального середовища для диверситивних студентів. Перечислено студентські центри та організації університетських кампусів, які допомагають іноземцям у проживанні та навчанні. The paper deals with the main problems of international students’ study at higher educational institutions and the necessary university services, for example, propaedeutic training and foreign language courses that help foreigners to study successfully in an unfamiliar learning environment. The interpretation of psychological adaptation and academic adaptation is given based on the analysis of the issue source. The work explores specifics of adaptation and favorable conditions for international students in higher education, as well as identifies problems with the adaptation of foreigners in university education. Recommendations for psychological support of foreigners by advisors are given. The university services of the international students’ advisors and other university staff are analyzed concerning assistance on academic adaptation to the different educational system of the country and university requirements to studying. It is indicated that knowledge of the basics of psychology, features of personality psychotypes, and human adaptive abilities is very important for advisors to help students adapt to the academic requirements of a particular educational system. Advisors should act as a mediator to facilitate the learning process of students, taking into account individual worldviews and intellectual development, for example, while developing a personal curriculum and teaching time management. The work also highlights three main forms of counseling by their advisors as seminars, individual assistance or group work. Various student centers and university campus organizations are listed that help foreigners study and live in an unfamiliar academic environment.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherВісник Львівського університету. Серія педагогічнаuk_UA
dc.relation.ispartofseries;35-
dc.subjectпсихологічні проблеми адаптаціїuk_UA
dc.subjectпедагогічні основиuk_UA
dc.subjectрадникиuk_UA
dc.subjectіноземний студентuk_UA
dc.subjectуніверситетuk_UA
dc.subjectpsychological problems of adaptationuk_UA
dc.subjectpedagogical basicsuk_UA
dc.subjectadvisorsuk_UA
dc.subjectinternational studentuk_UA
dc.subjectuniversityuk_UA
dc.titlePsychologo-pedagodical basics for ensuring international students’ successful studying resultsuk_UA
dc.title.alternativeПсихолого-педагогічні основи забезпечення успішного навчання студентів-іноземцівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
бойко.pdf343,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.