Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4303
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗапотічна, Р.А.-
dc.contributor.authorZapotichna, R.A.-
dc.contributor.authorORCID ID: 0000-0002-5588-171X-
dc.date.accessioned2022-01-27T09:28:14Z-
dc.date.available2022-01-27T09:28:14Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.issn2663-4880-
dc.identifier.urihttp://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4303-
dc.descriptionЗапотічна Р. А. Особливості навчання англійської мови майбутніх фахівців у сфері фінансів із використанням відеоматеріалів TED talks / Р. А. Запотічна // Закарпатські філологічні студії. - 2021. - Вип. 19. - Том. 2. - С. 146-150.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розроблено методику навчання здобувачів вищої освіти спеціальності «Фінанси, банківська справа та страхування» англійської кредитно-банківської термінології на основі використання відеоматеріалів лекцій TED Talks. Зроблено наголос на їх корисності для майбутніх фахівців у сфері фінансів для вдосконалення мовленнєвих навичок, а також для викладачів іноземної мови під час підготовки до практичних занять. В основу статті покладено навчально-методичні матеріали, наукові розробки вітчизняних і зарубіжних науковців, а також особистий викладацький досвід автора. Розроблено систему вправ на базі однієї з лекцій TED Talks, а саме «How to rob a bank (from the inside, that is)». Запропоновано та обґрунтовано доречність виконання майбутніми фахівцями у сфері фінансів конкретних вправ на кожному етапі заняття з іноземної мови професійного спрямування: переддемонстраційному, демонстраційному та післядемонстраційному. Прикладами таких вправ є: 1) питання для обговорення за темою практичного заняття, що спрямовані на зацікавлення здобувачів вищої освіти темою заняття, привернення їхньої уваги до нових лексичних одиниць, активізацію мовленнєвої діяльності; 2) активний словник – вивчення ключових слів і термінів, що використовуються в запропонованому для перегляду відеоматеріалі; 3) вправи, спрямовані на перевірку розуміння здобувачами вищої освіти змісту переглянутого відео, наприклад вправи на використання прийменників, вправи, пов’язані з використанням тлумачного словника, переклад окремих речень або фрагменту тексту з рідної мови іноземною. Представлено список доступних відеоматеріалів TED Talks, які можуть бути успішно використані у процесі навчання іноземної мови професійного спрямування здобувачів вищої освіти спеціальності «Фінанси, банківська справа та страхування». The article develops a method of teaching students majoring in “Finance, Banking and Insurance” English banking terminology based on the use of TED Talks video lectures. Emphasis is placed on their usefulness for future professionals in the field of finance to improve speaking skills, as well as for foreign language teachers in preparing for practical classes. The following article is based on educational and methodical materials, as well as scientific researches of domestic and foreign scientists and personal teaching experience of the author of the article. A system of exercises has been developed on the basis of one of the TED Talks lectures, namely “How to rob a bank (from the inside, that is)”. Specific range of exercises has been proposed and substantiated to use at each stage of English for professional purposes classes, namely, pre- demonstration, demonstration and post-demonstration, including: 1) questions for discussion on the topic of the lesson, which are aimed at increasing students’ interest in the topic of the lesson, drawing their attention to new lexicon, intensifying their speech activity; 2) active vocabulary – study of keywords and concepts used in the video provided for viewing; 3) tasks such as: filling in gaps in texts and sentences; replacement of words and phrases with appropriate synonymous terms; description of the meaning of a new word with the help of already known words, etc. Summing up the above mate- rial, we can draw the following conclusion: TED Talks videos have significant potential for tackling educational problems; while possessing great informativeness of the material, they create an atmosphere of real language communication. The list of available TED Talks videos has been presented, which can be successfully used in the process of teaching students majoring in “Finance, Banking and Insurance” a foreign language for professional purposes.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЗакарпатські філологічні студіїuk_UA
dc.relation.ispartofseries;19/2-
dc.subjectвідеоматеріали ted talksuk_UA
dc.subjectфахівці у сфері фінансівuk_UA
dc.subjectкредитно-банківська термінологіяuk_UA
dc.subjectіноземна мова професійного спрямуванняuk_UA
dc.subjectted talks videosuk_UA
dc.subjectfinance specialistsuk_UA
dc.subjectcredit and banking terminologyuk_UA
dc.subjectforeign language for professional purposesuk_UA
dc.titleОсобливості навчання англійської мови майбутніх фахівців у сфері фінансів із використанням відеоматеріалів TED talksuk_UA
dc.title.alternativeFeatures of English language teaching of future financial professionals using videos of TED talks lecturesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Запотічна.pdf395,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.