Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4431
Назва: Strategic marketing as a direction to improve the efficiency of management of innovative enterprise activities under conditions of financial and economic, environmental and social risks
Інші назви: Стратегічний маркетинг як напрям підвищення ефективності управління діяльністю інноваційного підприємства в умовах фінансово-економічних, екологічних та соціальних ризиків
Автори: Живко, З.Б.
Zhyvko, Z.B.
ORCID ID: 0000-0002-4045-669X
Клименчукова, Н.С.
Klymenchukova, N.S.
ORCID ID: 0000-0003-0611-4343
Снітко, Є.О.
Snitko, Ye.O.
ORCID ID: 0000-0003-3583-6900
Прокопишин, О.С.
Prokopyshyn, O.S.
ORCID ID: 0000-0002-7027-3499
Ключові слова: стратегічний маркетинг
ефективність управління
діяльність інноваційного підприємства
фінансово-економічні ризики
екологічні та соціальні ризики
strategic marketing
efficiency of management
innovative enterprise activities
financial and economicrisks
environmental and social risks
Дата публікації: 2021
Видавництво: Вісник ЧНУ ім. Б. Хмельницького. Серія «Економічні науки»
Серія/номер: Економічні науки;4
Короткий огляд (реферат): Стратегічний маркетинг – це системний підхід до виробничо–збутової діяльності з чітко поставленою метою і задачами, що нею визначаються, ретельно розробленими заходами щодо її досягнення, з відповідними організаційно–управлінськими, фінансовими, матеріальними, технологічними, кадровими та іншими засобами для здійснення цих заходів. У зв’язку з проблемами забезпечення ефективного управління конкурентоспроможністю особливої уваги заслуговують стадії використання продукції в умовах фінансово-економічних, екологічних та соціальних ризиків. Найважливішою перевагою, якою може володіти інноваційне підприємство, повинно стати розпізнавання на ранньому етапі потреб, зовнішніх сил та тенденцій, які для інших залишились непоміченими, проте з часом набудуть важливого значення, що і визначає актуальність даного дослідження. Мета статті – дослідити стратегічний маркетинг як напрям підвищення ефективності управління діяльністю інноваційного підприємства в умовах фінансово-економічних, екологічних та соціальних ризиків.Результати. Доведено, що визначальною рисою сучасного стратегічного маркетингу в умовах фінансово-економічних, екологічних та соціальних ризиків є посилення його соціальної спрямованості, визнання важливості не тільки технічних і економічних заходів, а й соціальних, нефінансових засобів підвищення конкурентоспроможності інноваційного підприємства. Актуалізовано увагу на тому, що сильна соціальна позиція дає багато економічних переваг інноваційному підприємству, таких як підтримка місцевої влади і населення, можливість залучення кращих трудових ресурсів, підвищення престижності торгової марки, допомогу у знаходженні нових споживачів, виході на нові ринки, що в кінцевому рахунку поліпшує конкурентні позиції інноваційного підприємства. Обгрунтовано, що інноваційним підприємствам варто активізувати PR–політику, організовувати іміджеві рекламні кампанії, брати більшу участь в житті населених пунктів, ширше висвітлювати в засобах масової інформації свою діяльність. Новизна. Наукова новизна одержаних результатів дослідження полягає у розробці теоретичних положень, методичних та науково-практичних рекомендацій щодо стратегічного маркетингу як напряму підвищення ефективності управління діяльністю інноваційного підприємства в умовах фінансово-економічних, екологічних та соціальних ризиків. Висновки. Представлено схему застосування стратегічного маркетингу як напряму підвищення ефективності управління діяльністю інноваційного підприємства. Систематизовані основні принципи системи стратегічного маркетингу для інноваційного підприємства: врахування потреб, стану та динаміки попиту, ринкових тенденцій та кон’юнктури в процесі приймання господарських рішень; створення умов щодо максимального пристосування виробництва до вимог ринку, структури й характеру попиту; активний вплив на ринок та на покупця за допомогою широкого набору заходів. Дан аналіз основних конкурентних характеристик інноваційного підприємства та зроблено висновок щодо необхідності формування стратегії євромаркетингу для інноваційного підприємства в умовах фінансово-економічних, екологічних та соціальних ризиків. Сформовано нормативний профіль рівня задоволення споживача продукцією інноваційного підприємства. The article summarizes the strategic marketing as a direction to improve the efficiency of management of innovative enterprise activities under conditions of financial and economic, environmental and social risks. The schemeof strategic marketing application as a direction of increasing the efficiency of management of innovative enterprise activity has been presented. Systematized basic principles of strategic marketing system for an innovative enterprise: accounting requirements, state and dynamics of demand, market trends and conditions in the process of making economic decisions; creating conditions for maximum adaptation of production to the market, structure and nature of demand; active influence the market and the buyerthrough a wide set of measures. An analysis of the main competitive characteristics of the innovative enterprise is given and it is concluded that it is necessary to form a strategy of euro-marketing for innovative enterprise in the context of economic, environmental and social risks. A normative profile of the level of customer satisfaction with the products of innovative enterprises is formed.
Опис: Zhyvko Z. Strategic marketing as a direction to improve the efficiency of management of innovative enterprise activities under conditions of financial and economic, environmental and social risks / Zhyvko Zinaida, Klymenchukova Nataliia, Snitko Yelyzaveta, Prokopyshyn Oksana // Bulletin of the Cherkasy National University. - Economic Sciences. - 2021. - Issue 4. - С. 13-20. - DOI: https://doi.org/10.31651/2076-5843-2021-4-13-20
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4431
ISSN: 2707-5036
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Strategic marketing as a direction to improve the efficiency of managemen.pdf228,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.