Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4460
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШопіна, І.М.-
dc.contributor.authorShopina, I.M.-
dc.date.accessioned2022-04-28T13:28:57Z-
dc.date.available2022-04-28T13:28:57Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4460-
dc.descriptionШопіна І.М. Правове забезпечення фінансового контролю у сфері публічних закупівель: вектори удосконалення / Шопіна І.М. // Юридичний науковий електронний журнал. - 2021. - № 11. - С. 541-543. - http://lsej.org.ua/index.php/arkhiv-nomeriv?id=144uk_UA
dc.description.abstractСтаття присвячена проблемам удосконалення правового забезпечення фінансового контролю у сфері публічних закупівель. Обґрунтовано, що постійні зміни методів та способів здійснення фінансового контролю, пов’язані з розвитком інформаційних технологій, зумовлюють постійне вдосконалення його правового забезпечення. Акцентовано на тому, що створення електронної системи публічних закупівель України ProZorro дало змогу підняти ефективність фінансового контролю на вищий рівень, залучивши до моніторингу засоби масової інформації, громадські організації та окремих громадян. З’ясовано, що фінансовий контроль дає змогу виконувати три основні функції. По-перше, за його допомогою можна виявити випадки незаконного та нераціонального використання коштів державного та місцевих бюджетів. По-друге, за результатами отриманих у процесі здійснення контрольних заходів відомостей та даних стає можливим притягнення до відповідного виду юридичної відповідальності осіб, які вчинили порушення правових приписів у фінансовій сфері. По-третє, фінансовий контроль виконує превентивну функцію, виховуючи у громадян і суспільства загалом нульову толерантність до корупції та інших правопорушень, а в посадових осіб – доброчесність і високий рівень правосвідомості. Констатовано, що правове забезпечення фінансового контролю у сфері публічних закупівель характеризується нині непослідовністю та відсутністю системного характеру, оскільки досягнення, пов’язані із введенням у дію та ефективним функціонуванням електронної системи публічних закупівель України ProZorro, нівелюються тенденцією виведення зі сфери контрольної діяльності окремих видів публічних закупівель шляхом внесення змін і доповнень до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII. Зроблено висновок, що практика зменшення прозорості процесів публічних закупівель є загрозливою і буде сприяти збільшенню корупційних ризиків. Завданням правової науки за таких умов має стати фахове обговорення таких законодавчих новел і підготовка аргументованих пропозицій щодо реалізації принципів фінансового контролю у сфері публічних закупівель. The article is devoted to the problems of improving the legal support of fnancial control in the feld of public procurement. It has been substantiated that constant changes in the methods and methods of fnancial control associated with the development of information technologies necessitate continuous improvement of its legal support. Attention is drawn to the fact that the creation of the electronic public procurement system of Ukraine ProZorro allowed raising the efciency of fnancial control to a higher level, involving the media, public organizations and individual citizens in the monitoring. The article establishes that fnancial control allows you to perform three main functions. First, it makes it possible to identify cases of illegal and irrational use of state and local budgets. Secondly, according to the results of the information and data obtained during the implementation of control measures, it becomes possible to bring persons who have violated legal regulations in the fnancial sector to the appropriate type of legal liability. Third, fnancial control performs a preventive function, instilling in citizens and society as a whole zero tolerance for corruption and other offenses, and among ofcials – virtue and a high level of legal awareness. The article states that the legal support of fnancial control in the feld of public procurement is characterized today by inconsistency and lack of a systemic nature, since the achievements associated with the introduction and effective functioning of the electronic public procurement system of Ukraine, ProZorro, are leveled by the tendency to remove certain types of public procurement from the sphere of control activities. procurement by making amendments and additions to the Law of Ukraine “On Public Procurement” dated December 25, 2015 No. 922-VIII. It was concluded that the practice of reducing the transparency of public procurement processes threatens and will increase corruption risks. The task of legal science in such conditions should be a professional discussion of such legislative innovations and the preparation of reasoned proposals for the implementation of the principles of fnancial control in the feld of public procurement.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЮридичний науковий електронний журналuk_UA
dc.relation.ispartofseries;11-
dc.subjectфінансовий контрольuk_UA
dc.subjectфункція фінансового контролюuk_UA
dc.subjectфінансова безпекаuk_UA
dc.subjectпублічні закупівліuk_UA
dc.subjectфінансово-правові відносиниuk_UA
dc.subjectкорупціяuk_UA
dc.subjectгромадський контрольuk_UA
dc.subjectfinancial controluk_UA
dc.subjectfinancial control functionuk_UA
dc.subjectfinancial securityuk_UA
dc.subjectpublic procurementuk_UA
dc.subjectfinancial and legal relationsuk_UA
dc.subjectcorruptionuk_UA
dc.subjectpublic controluk_UA
dc.titleПравове забезпечення фінансового контролю у сфері публічних закупівель: вектори удосконаленняuk_UA
dc.title.alternativeLegal provision of financial control in the field of public procurement: vectors of improvementuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
шопіна.pdf362,52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.