Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4461
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯрема, О.Г.-
dc.contributor.authorYarema, O.H.-
dc.date.accessioned2022-04-28T13:33:54Z-
dc.date.available2022-04-28T13:33:54Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4461-
dc.descriptionЯрема О.Г. Принципи державного контролю (нагляду) в контексті процесуальної діяльності контрольних органів / Ярема О.Г. // Юридичний науковий електронний журнал. - 2021. - № 11. - С. 548-551. - http://lsej.org.ua/index.php/arkhiv-nomeriv?id=144uk_UA
dc.description.abstractУ статті проаналізовано теоретичні підходи до визначення принципів державного контролю (нагляду) в контексті процесуальної діяльності контрольних органів в умовах реформаційних процесів, що відбуваються в системі державного управління. Систему принципів контрольно-процесуальної діяльності визначили конституційні, загальнопроцесуальні і спеціалізовані принципи. Конституційні принципи контрольно-наглядової діяльності, закріплені в Конституції, займають важливе місце в системі ідеологічних засад державного контролю (нагляду). До загальнопроцесуальних зараховано такі принципи: істинність результату розгляду контрольної справи, професіоналізм, науковість, контрольно-процесуальна економія, що формулюють якісні особливості контрольного процесу, загальну спрямованість контрольно-наглядової діяльності. Спеціалізовані принципи контрольно-процесуальної діяльності: невідворотність юридичної відповідальності, принцип зворотної сили закону та заборони повороту до гіршого. Застосування ризик-орієнтованого підходу в організації окремих видів державного контролю (нагляду) викликане необхідністю розподілу підконтрольних суб’єктів за категоріями ризику та класами небезпеки залежно від рівня потенційної небезпеки, джерелом якої можуть бути здійснювана діяльність або виробничі об’єкти, що використовуються. Система профілактики, що впроваджується, націлена на зміну взаємовідносин між контролюючим і підконтрольним за рахунок зміни системи мотивації. Передбачається переорієнтувати посадових осіб органів державного контролю (нагляду) з діяльності, спрямованої на відшукання найбільшої кількості порушень обов’язкових вимог та покарання підконтрольних суб’єктів, на діяльність із надання максимальної допомоги підконтрольним суб’єктам у дотриманні обов’язкових вимог, спрямованих на досягнення кінцевих цілей державного контролю (нагляду). The article analyzes the theoretical approaches to determining the principles of state control (supervision) in the context of the procedural activities of control bodies in the reform processes taking place in the system of public administration. The system of principles of control-procedural activity was defned by: constitutional; general procedural; specialized principles. The constitutional principles of control and supervisory activity, enshrined in the Constitution, occupy an important place in the system of ideological principles of state control (supervision). The general procedural principles include: the truth of the result of the control case, professionalism, scientifcity, control and procedural economy, which formulate the qualitative features of the control process, the general direction of control and supervision. Specialized principles of control and procedural activity: the inevitability of legal liability, the principle of retroactive force of law and the prohibition of turning to the worst, the principle of burden of proof. The use of risk-oriented approach in the organization of certain types of state control (supervision) is caused by the need to divide the controlled entities by risk categories and hazard classes depending on the level of potential hazard, the source of which may be activities or production facilities used. The prevention system that is being implemented is aimed at changing the relationship between the controlling and the controlled by changing the system of motivation. It is envisaged to reorient ofcials of state control (supervision) bodies from activities aimed at fnding the largest number of violations of mandatory requirements and punishment of controlled entities, to activities to provide maximum assistance to controlled entities in compliance with mandatory requirements aimed at achieving ultimate goals of state control (supervision).uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЮридичний науковий електронний журналuk_UA
dc.relation.ispartofseries;11-
dc.subjectдержавний контроль і наглядuk_UA
dc.subjectконтрольно-процесуальна діяльністьuk_UA
dc.subjectконтрольні органиuk_UA
dc.subjectпринципи контрольно-процесуальної діяльностіuk_UA
dc.subjectstate control and supervisionuk_UA
dc.subjectcontrol-procedural activityuk_UA
dc.subjectcontrol bodiesuk_UA
dc.subjectprinciples of control-procedural activityuk_UA
dc.titleПринципи державного контролю (нагляду) в контексті процесуальної діяльності контрольних органівuk_UA
dc.title.alternativePrinciples of state control (supervision) in the context of procedural activity of control authoritiesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ярема.pdf409,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.