Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4533
Назва: Психологічні особливості мотивації студентської молоді під час дистанційного навчання: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 053 «Психологія»
Інші назви: Psychological features of student youth motivation during distance learning: Qualification work for the master's degree
Автори: Мельник, І.І.
Melnyk, I.I.
Ключові слова: мотивація
навчальна мотивація
дистанційна форма навчання
молодь
motivation
educational motivation
distance learning
youth
Дата публікації: 2022
Видавництво: ЛьвДУВС
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота присвячена теоретичному аналізу та емпіричному дослідженню соціально- психологічної адаптації молоді до карантинних заходів під час пандемії COVID-19. Перший розділ присвячений теоретичному аналізу навчальної мотивації здобувачів вищої освіти; окреслено особливості дистанційного навчання під час пандемії COVID -19. Також описано моделі підвищення навчальної мотивації студентської молоді під час пандемії COVID -19. У другому розділі проаналізовано результати емпіричного дослідження, для обробки яких було застосовано описову статистику, порівняльний (t-критерій Стьюдента та однофакторний дисперсійний аналіз (тест Шеффе)), кореляційний (лінійна кореляція Пірсона) аналіз). Опрацювання отриманих результатів здійснювалось з допомогою комп’ютерного пакету статистичного аналізу SPSS у версії 20. з подальшою їх якісною інтерпретацією та змістовим узагальненням. З’ясовано, що для респондентів важливо керуватись у навчанні внутрішніми мотивами, особистою зацікавленістю своєю справою, можливістю реалізовувати свої здібності, проявляти інтерес у тих аспектах, які важливі для них. Разом з цим, більшість досліджуваних задоволені дистанційним навчанням, формою його проведення, джерелами отримання інформації та перевірки знань; відвідуваність занять ними не змінилась, а навчальна успішність покращилась; домашня атмосфера зовсім не впливає на мотиваційний рівень досліджуваних студентів. Встановлено, що у навчальній діяльності, люди, для яких дистанційне цікаве та нове, керуються більше прагненням бути гідним громадянином своєї держави, приносити їй користь та сформувати активну громадську позицію. Також виявлено відмінності мотивації до навчання у осіб з вподобанням до різних форм навчання The qualification work is devoted to theoretical analysis and empirical research of socio-psychological adaptation of young people to quarantine measures during the COVID-19 pandemic. The first section is devoted to the theoretical analysis of educational motivation of higher education students; features of distance learning during the COVID-19 pandemic are outlined. Models of increasing the learning motivation of student youth during the COVID-19 pandemic are also described. The second section analyzes the results of an empirical study for which descriptive statistics were used, comparative (Student's t-test and one-way analysis of variance (Scheff's test), correlation (Pearson's linear correlation) analysis). The obtained results were processed with the help of the computer package of statistical analysis SPSS in version 20. with their subsequent qualitative interpretation and semantic generalization. It was found that it is important for respondents to be guided in learning by internal motives, personal interest in their work, the opportunity to realize their abilities, to show interest in those aspects that are important to them. At the same time, most of the respondents are satisfied with distance learning, the form of its implementation, sources of information and knowledge testing; class attendance has not changed, and academic performance has improved; home atmosphere does not affect the motivational level of the studied students. It is established that in educational activities, people for whom distance is interesting and new, are guided more by the desire to be a worthy citizen of their country, to benefit it and form an active public position. There are also differences in motivation to study in people with a preference for different forms of learning.
Опис: Мельник І. Психологічні особливості мотивації студентської молоді під час дистанційного навчання: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 053 «Психологія» / Ірина Мельник. – Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ МВС України, 2022. - 92 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4533
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (магістр)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мельник Ірина Іванівна. Кваліфікаційна робота ІІ-рівень.pdf1,55 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.