Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4566
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДанилюк, М.-
dc.contributor.authorDanyliuk, M.-
dc.date.accessioned2022-06-02T12:56:30Z-
dc.date.available2022-06-02T12:56:30Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4566-
dc.descriptionДанилюк М. Особливості становлення емоційної зрілості у підлітковому віці: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» 4 курсу заочної форми навчання за спеціальністю 053 «Психологія» / Марія Данилюк. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ МВС України, 2022. - 52 с.uk_UA
dc.description.abstractУ роботі висвітлено проблему становлення емоційної зрілості у підлітковому віці. Проаналізовано теоретичні джерела щодо сутності та змісту емоційної зрілості. З’ясовано базові структурні елементи емоційної зрілості особистості. Емпірично досліджено особливості становлення емоційної зрілості у підлітковому віці. Проведений аналіз ознак емоційної зрілості в підлітковому віці уможливив визначення двох основних етапів її становлення: перший етап (11-13 років) властиве домінування експресивності; другий етап (14-15 років) - домінування саморегуляції. Одержані нами результати емпіричного дослідження стали основою для створення моделі емоційної зрілості особистості підлітка. The paper highlights the problem of emotional maturity in adolescence. Theoretical sources on the nature and content of emotional maturity are analyzed. The basic structural elements of emotional maturity of the individual are clarified. The peculiarities of the formation of emotional maturity in adolescence have been empirically studied. The analysis of signs of emotional maturity in adolescence made it possible to identify two main stages of its formation: the first stage (11-13 years) is characterized by the dominance of expressiveness; the second stage (14-15 years) - the dominance of self-regulation. The results of our empirical research became the basis for creating a model of emotional maturity of the adolescent's personality.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЛьвДУВСuk_UA
dc.subjectемоційна зрілістьuk_UA
dc.subjectемоційна сфераuk_UA
dc.subjectособистістьuk_UA
dc.subjectпідліткиuk_UA
dc.subjectсаморегуляціяuk_UA
dc.subjectemotional maturityuk_UA
dc.subjectemotional sphereuk_UA
dc.subjectpersonalityuk_UA
dc.subjectteenagersuk_UA
dc.subjectself-regulationuk_UA
dc.titleОсобливості становлення емоційної зрілості у підлітковому віці: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 053 «Психологія»uk_UA
dc.title.alternativeFeatures of the formation of emotional maturity in adolescence: Qualification work for the degree of bacheloruk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (бакалавр)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Данилюк М. Кваліфікаційна робота.pdf1,05 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.