Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4666
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВерес, М.М.-
dc.contributor.authorVeres, M.M.-
dc.date.accessioned2022-06-15T04:42:15Z-
dc.date.available2022-06-15T04:42:15Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4666-
dc.descriptionВерес М.М. Особливості емоційних переживань молоді в умовах пандемії COVID-19: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» 4 курсу денної форми навчання за спеціальністю 053 «Психологія» / Марта Миколаївна Верес. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ МВС України, 2022. - 49 с.uk_UA
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі висвітлено проблему емоційних переживань підлітків в умовах пандемії COVID-19. Аналіз наукових розвідок дозволив констатувати, що пандемія COVID-19 та пов’язані з нею карантинні обмеження справили вагомий психологічний вплив на значну частину населення, дітей та підлітків у тому числі. Особистісна тривожність активізується за наявності певних стимулів, які розцінюються як небезпечні, пов’язані зі специфічними ситуаціями загрози престижу людини, її самооцінки та самоповаги. Тривожний підліток переживає не лише якусь одну емоцію, а їх поєднання, комбінацію. Результати емпіричного дослідження доводять, що у більшості підлітків тривожні прояви в умовах пандемії пов’язані з особливостями дистанційного навчання в умовах карантинних обмежень, проблемами у міжособистісному спілкуванні, а способи переживання підлітками тривоги в умовах пандемії COVID–19 мають свою специфіку. На основі кластерного аналізу виокремлено шість способів переживання тривоги підлітками в умовах пандемії COVID–19: використання ситуації та активні дії в ній, деконструкція «загрози», прогнозування, скидання напруги при недостатній підтримці, самозаспокоєння, переживання страху. The qualification work highlights the problem of emotional experiences of adolescents in the context of the COVID-19 pandemic. An analysis of scientific intelligence revealed that the COVID-19 pandemic and related quarantine restrictions had a significant psychological impact on a significant portion of the population, including children and adolescents. Personal anxiety is exacerbated by the presence of certain stimuli that are considered dangerous, associated with specific situations, threats to human prestige, self-esteem and self-esteem. Anxious teenager experiences not only one emotion, but their combination, combination. An empirical study shows that in most adolescents, anxiety in a pandemic is related to distance learning in quarantine, interpersonal problems, and adolescents' ways of experiencing anxiety in a COVID-19 pandemic. Based on the cluster analysis, six ways of experiencing adolescent anxiety in the context of the COVID-19 pandemic were identified: using the situation and taking active action in it, deconstructing the "threat", forecasting, relieving stress with insufficient support, complacency, fear.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЛьвДУВСuk_UA
dc.subjectемоційні переживанняuk_UA
dc.subjectпандемія COVID–19uk_UA
dc.subjectпідліткиuk_UA
dc.subjectтривожністьuk_UA
dc.subjectстрахuk_UA
dc.subjectemotional experiencesuk_UA
dc.subjectCOVID-19 pandemicuk_UA
dc.subjectadolescentsuk_UA
dc.subjectanxietyuk_UA
dc.subjectfearuk_UA
dc.titleОсобливості емоційних переживань молоді в умовах пандемії COVID-19: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 053 «Психологія»uk_UA
dc.title.alternativeFeatures of emotional experiences of young people in the COVID-19 pandemic: Qualification work for the degree of bacheloruk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (бакалавр)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Верес Марта. денна бакалавр Кваліфікаційна робота..pdf1,04 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.