Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4675
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГринишин, Ю.І.-
dc.contributor.authorHrynyshyn, Yu.I.-
dc.date.accessioned2022-06-15T14:41:55Z-
dc.date.available2022-06-15T14:41:55Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4675-
dc.descriptionГринишин Ю.І. Особливості самоідентифікації особистості засобами моди: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» 4 курсу денної форми навчання за спеціальністю 053 «Психологія» / Юлія Іванівна Гринишин. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ МВС України, 2022. - 85 с.uk_UA
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі досліджено поняття та проаналізовано основні характеристики самоідентифікації як ключової умови розвитку особистості. Виявлено специфіку моди як важливого механізму самоідентифікації особистості. Встановлено, що сучасна мода постає як своєрідний індикатор соціального статусу та як засіб досягнення бажаного статусу, а також виступає в ролі унікального ключового механізму самопрезентації та самоідeнтифікації особистості з певною coціальнoю групoю. Емпіричним шляхом підтверджено висунуту гіпотезу про те, що мода суттєво впливає на процес самоідентифікації особистості. За наслідками теоретико-емпіричного дослідження наведено рекoмендaції та пропозиції щoдo вирішення проблемних питань самоідентифікації особистості засобами моди. The qualification work explores the concept and analyzes the main characteristics of self-identification as a key condition for personal development. The specifics of fashion as an important mechanism of self-identification of the individual are revealed. It is established that modern fashion appears as a kind of indicator of social status and as a means of achieving the desired status, and also acts as a unique key mechanism of self-presentation and self-identification of a person with a particular social group. Empirically, the hypothesis that fashion significantly affects the process of self-identification is confirmed. Based on the results of theoretical and empirical research, recommendations and proposals for solving problematic issues of self-identification of the individual by means of fashion are given.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЛьвДУВСuk_UA
dc.subjectособистістьuk_UA
dc.subjectсамопрезентаціяuk_UA
dc.subjectсамовираженняuk_UA
dc.subjectсамоідентифікаціяuk_UA
dc.subjectрівні самоідентифікаціїuk_UA
dc.subjectідентичністьuk_UA
dc.subjectмодаuk_UA
dc.subjectзасоби модиuk_UA
dc.subjectpersonalityuk_UA
dc.subjectself-presentationuk_UA
dc.subjectself-expressionuk_UA
dc.subjectself-identificationuk_UA
dc.subjectlevels of self-identificationuk_UA
dc.subjectidentityuk_UA
dc.subjectfashionuk_UA
dc.subjectmeans of fashionuk_UA
dc.titleОсобливості самоідентифікації особистості засобами моди: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 053 «Психологія»uk_UA
dc.title.alternativeFeatures of self-identification of a personality by means of fashion: Qualification work for the degree of bacheloruk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (бакалавр)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гринишин Юлія. Кваліфікаційна робота.pdf1,42 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.