Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4729
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтадник, Б.Л.-
dc.contributor.authorStadnyk, B.L.-
dc.date.accessioned2022-06-24T12:48:25Z-
dc.date.available2022-06-24T12:48:25Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4729-
dc.descriptionСтадник Б.Л. Особливості агресивності особистості: статево-гендерний аспект: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» 4 курсу денної форми навчання за спеціальністю 053 «Психологія» / Богданна Любомирівна Стадник. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ МВС України, 2022. - 90 с.uk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційну роботу присвячено вивченню статево-гендерних особливостей агресивності особистості. У роботі здійснено аналіз теоретико-емпіричних досліджень проблеми агресивності особистості, а також розглянуто агресивність як системно-функціональну характеристику особистості. Встановлено, що агресивність є особистісною рисою, яка проявляється у схильності людини до стрімкого розгортання стану агресії, до руйнівної агресивної поведінки, а також у схильності сприймати та інтерпретувати поведінку іншої людини як ворожу. Підкреслено складність психологічного феномену агресивності у випадку його аналізу в призмі статево-гендерного аспекту, що зумовлено специфікою статево-гендерних ролей жінок та чоловіків. Стало зрозуміло, що у багатьох теоретичних концепціях, а також у практичній діяльності спроби пояснення статево-гендерного аспекту агресивності дуже суперечливі. В свою чергу, аналіз наукової психолого-педагогічної літератури показав, що статево-гендерні відмінності у проявах агресивності особистості можуть бути обумовлені наявністю різного особистісного досвіду та впливом різних інститутів соціалізації, з якими стикається чи не стикається людина протягом життя. Дійшли висновку, що для представників чоловічої статі кращі ролі, в яких потрібен прояв агресії, при цьому вони набувають навичок та досвіду агресивних дій. У результаті емпіричного дослідження статево-гендерних особливостей агресивності особистості було підтверджено всі три висунуті гіпотези. Qualification work is devoted to the study of sex and gender features of personality aggression. The analysis of theoretical and empirical researches of the problem of personality aggression is carried out in the work, and also aggression as the system-functional characteristic of the person is considered. It has been established that aggression is a personality trait that manifests itself in a person's tendency to rapidly develop a state of aggression, to destructive aggressive behavior, as well as in the tendency to perceive and interpret another person's behavior as hostile. The complexity of the psychological phenomenon of aggression in the case of its analysis in the prism of sex and gender aspects is emphasized, which is due to the specifics of sex and gender roles of women and men. It has become clear that in many theoretical concepts, as well as in practice, attempts to explain the gender aspect of aggression are very contradictory. In turn, the analysis of scientific psychological and pedagogical literature showed that gender differences in the manifestations of personality aggression may be due to different personal experiences and the influence of different institutions of socialization, which or does not face during life. It is concluded that for male representatives the best roles are those in which aggression is required, and they acquire skills and experience of aggressive actions. As a result of an empirical study of sexual and gender characteristics of personality aggression, all three hypotheses were confirmed.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЛьвДУВСuk_UA
dc.subjectособистістьuk_UA
dc.subjectагресіяuk_UA
dc.subjectагресивністьuk_UA
dc.subjectстатьuk_UA
dc.subjectгендерuk_UA
dc.subjectмаскулінністьuk_UA
dc.subjectфемінністьuk_UA
dc.subjectстатево-гендерні особливості агресивностіuk_UA
dc.subjectагресивність підлітківuk_UA
dc.subjectпсихологічна профілактика агресивностіuk_UA
dc.subjectpersonalityuk_UA
dc.subjectaggressionuk_UA
dc.subjectsexuk_UA
dc.subjectgenderuk_UA
dc.subjectmasculinityuk_UA
dc.subjectfemininityuk_UA
dc.subjectsexual and gender features of aggressionuk_UA
dc.subjectaggression of adolescentsuk_UA
dc.subjectpsychological prevention of aggressionuk_UA
dc.titleОсобливості агресивності особистості: статево-гендерний аспект: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 053 «Психологія»uk_UA
dc.title.alternativeFeatures of personality aggression: sexual and gender aspects: Qualification work for the degree of bacheloruk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (бакалавр)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стадник Богданна денна бакалавр. Кваліфікаційна робота.pdf1,2 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.