Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4737
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТруш, А.-М.І.-
dc.contributor.authorTrush, A.-M.I.-
dc.date.accessioned2022-06-27T06:47:13Z-
dc.date.available2022-06-27T06:47:13Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4737-
dc.descriptionТруш А.-М.І. Формування емоційного інтелекту у арт-терапевтів: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» 4 курсу денної форми навчання за спеціальністю 053 «Психологія» / Анна-Марія Ігорівна Труш. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ МВС України, 2022. - 79 с.uk_UA
dc.description.abstractВ дипломній роботі досліджено особливості формування емоційного інтелекту в професійній діяльності арт-терапевта. Емоційний інтелект – це певний показник вміння до конструктивного спілкування з іншими, а також здатність до усвідомлення власних емоцій і станів та розуміння емоцій і почуттів інших осіб. Має біологічно зумовлені задатки, продовжує формуватися протягом життя людини та проявляється в особистісний та професійній сфері. Основними структурними елементами емоційного інтелекту є емоційна обізнаність, здатність до керування власними емоційними станами, елемент самомотивації, емпатійність та здатність до ідентифікації та розуміння емоційних станів інших людей. Саме емоційний інтелект є ключовим чинником для якісної професійної діяльності особистості арт-терапевта. In the thesis the peculiarities of the formation of emotional intelligence in the professional activity of an art therapist are investigated. Emotional intelligence is a certain indicator of the ability to communicate constructively with others, as well as the ability to understand their own emotions and states and understand the emotions and feelings of others. It has biologically determined inclinations, continues to be formed during a person's life and is manifested in the personal and professional sphere. The main structural elements of emotional intelligence are emotional awareness, the ability to manage their own emotional states, the element of self-motivation, empathy and the ability to identify and understand the emotional states of others. Emotional intelligence is a key factor in the quality of professional activity of the art therapist.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЛьвДУВСuk_UA
dc.subjectемоційний інтелектuk_UA
dc.subjectособистість арт-терапевта,uk_UA
dc.subjectформування емоційного інтелектуuk_UA
dc.subjectemotional intelligenceuk_UA
dc.subjectpersonality of art therapistuk_UA
dc.subjectformation of emotional intelligenceuk_UA
dc.titleФормування емоційного інтелекту у арт-терапевтів: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 053 «Психологія»uk_UA
dc.title.alternativeFormation of emotional intelligence in art therapists: Qualification work for the degree of bacheloruk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (бакалавр)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Труш Анна-Марія денна бакалавр. Кваліфікаційна робота.pdf1,39 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.