Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4741
Назва: Психологічна готовність до професійної діяльності студентської молоді: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 053 «Психологія»
Інші назви: Psychological readiness for professional activity of student youth: Qualification work for the degree of bachelor
Автори: Чернишова, С.С.
Chernyshova, S.S.
Ключові слова: готовність
психологічна готовність
студенти
професійна діяльність
readiness
psychological readiness
students
professional activity
Дата публікації: 2022
Видавництво: ЛьвДУВС
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота присвячена теоретичному аналізу та емпіричному дослідженню психологічної готовності до професійної діяльності студентів. Перший розділ присвячений теоретичному аналізу особливостей психологічної готовності, виділено компоненти та чинники психологічної готовності до професійної діяльності. У другому розділі проаналізовано результати емпіричного дослідження, для обробки яких було застосовано описова статистика, кореляційний та порівняльний (t-критерій Стьюдента), кластерний (кластеризація методом k-середніх) аналіз. Опрацювання отриманих результатів здійснювалось з допомогою комп’ютерного пакету статистичного аналізу SPSS у версії 20, з подальшою їх якісною інтерпретацією та змістовим узагальненням. З’ясовано, що респонденти демонструють гностичний компонент готовності, морально–вольовий компонент та мотиваційний компонент, керуються пізнавальними мотивами, мотивами особистісного становлення та утилітарними мотивами. Для досліджуваних важлива зовнішньо позитивна та внутрішня мотивації. Разом з тим, зовнішньо негативна мотивація для них не відіграє важливого значення. Виокремлено чотири типи студентів на основі їх психологічної готовності до професійної діяльності. Також виявлено відмінності між досліджуваними, які планують виїхати за кордон, та не планують.Qualification work is devoted to theoretical analysis and empirical research of psychological readiness for professional activity of students. The first section is devoted to the theoretical analysis of the features of psychological readiness, highlights the components and factors of psychological readiness for professional activity. The second section analyzes the results of empirical research, for the processing of which descriptive statistics, correlation and comparative (Student's t-test), cluster (clustering by k-means) analysis were used. The obtained results were processed with the help of the computer package of statistical analysis SPSS in version 20, with their subsequent qualitative interpretation and semantic generalization. Respondents were found to demonstrate the gnostic component of readiness, moral-volitional component and motivational component, guided by cognitive motives, motives of personal formation and utilitarian motives. Externally positive and internal motivation is important for the subjects. However, outwardly negative motivation is not important for them. Four types of students are distinguished on the basis of their psychological readiness for professional activity. Differences were also found between respondents who plan to go abroad and do not plan to.
Опис: Чернишова С.С. Психологічна готовність до професійної діяльності студентської молоді: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» 4 курсу денної форми навчання за спеціальністю 053 «Психологія» / Софія Сергіївна Чернишова. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ МВС України, 2022. - 63 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4741
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (бакалавр)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Чернишова Софія денна бакалавр. Кваліфікаційна робота.pdf1,15 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.