Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4758
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКарпенко, Ю.-
dc.contributor.authorKarpenko, Yu.-
dc.contributor.authorПєнова, А.-
dc.contributor.authorPienova, A.-
dc.contributor.authorМельничук, Д.-
dc.contributor.authorMelnychuk, D.-
dc.contributor.authorКуцик, В.-
dc.contributor.authorKutsyk, V.-
dc.contributor.authorНаконечна, Н.В.-
dc.contributor.authorNakonechna, N.V.-
dc.contributor.authorКалініченко, С.-
dc.contributor.authorKalinichenko, S.-
dc.date.accessioned2022-07-04T10:35:40Z-
dc.date.available2022-07-04T10:35:40Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.issn2236-269X-
dc.identifier.urihttp://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4758-
dc.descriptionKarpenko Yu. Тhe main aspects of choosing the enterprises' operating strategy / Yuliia Karpenko, Anzhelika Pienova, Dmytro Melnychuk, Valentyna Kutsyk, Nataliya Nakonechna, Sergiy Kalinichenko // Independent journal of management & production. - 2021. - V. 12. - № 6. - Special Edition ISE. - S. 359-375uk_UA
dc.description.abstractРоздрібна торгівля посідає важливе місце в економіці України, забезпечуючи реалізацію вироблених товарів кінцевим споживачам. Для роздрібних торгівців важливо досягти своєчасності та надійності послуг для задоволення потреб споживачів, чого можна досягти шляхом формування операційної стратегії. Метою статті є формування методичного підходу до розробки операційної стратегії підприємств роздрібної торгівлі, який базується на вимогах корпоративної стратегії, обраної відповідно до етапу життєвого циклу галузі. Розробка даного методичного підходу здійснювалася на основі моделі Хілла та системного підходу. У результаті представлена логічна схема процесу розробки операційної стратегії, яка конкретизована переліком вхідної та вихідної інформації. Для визначення етапу життєвого циклу ринку роздрібних послуг в Україні, було застосовано однойменну концепцію Портера та проведено аналіз за критеріями: споживачі та їх поведінка, витрати на збут, зміни послуг, характер конкуренції, прибутковість. Для аналізу використовувався метод спостереження, порівняльно-аналітичний метод, розрахований індекс Герфіндаля-Гіршмана на основі даних найбільших підприємств роздрібної торгівлі України. Запропоновано операційну стратегію для українських ритейлерів, яка має бути спрямована на забезпечення гнучкості та варіативності операційної системи. Визначений загальний напрямок операційної стратегії дозволить встановити зміст рішень щодо вибору операційних процесів, а також інфраструктури для їх підтримки. Retail trade occupies an important place in the economy of Ukraine, ensuring the sale of manufactured goods to end consumers. For retailers, it is important to achieve timeliness and reliability of services to meet customer needs, which can be achieved through the formation of operational strategy. The purpose of the article is to form a methodological approach to the development of operational strategy of retail enterprises, which is based on the requirements of corporate strategy, selected in accordance with the stage of the life cycle of the industry. The development of this methodological approach was carried out on the basis of Hill's model and system approach. As a result, a logical scheme of the process of developing an operational strategy is presented, which is specified by the list of input and output information. In order to determine the stage of the life cycle of the market of retail services in Ukraine, the eponymous concept of Porter was applied and the analysis was carried out according to the criteria: consumers and their behaviour, sales costs, changes in services, the nature of competition, profitability and found that the retail services market is growing. The method of observation, comparative and analytical method was used for the analysis, the Herfindahl-Hirschman index (HHI) was calculated on the basis of the data of the largest retail trade enterprises of Ukraine. As a result, it was found that the market of retail services in Ukraine is growing. With this in mind, an operational strategy for Ukrainian retailers has been proposed, which should aim to ensure the flexibility and variability of the operating system. The defined general direction of the operational strategy will allow to establish the content of decisions on the choice of operational processes, as well as the infrastructure to support them.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherIndependent journal of management & productionuk_UA
dc.relation.ispartofseries;12/6-
dc.subjectопераційна стратегіяuk_UA
dc.subjectжиттєвий цикл галузіuk_UA
dc.subjectроздрібні підприємстваuk_UA
dc.subjectопераційні процесиuk_UA
dc.subjectoperational strategyuk_UA
dc.subjectindustry life cycleuk_UA
dc.subjectretail enterprisesuk_UA
dc.subjectoperational processesuk_UA
dc.titleThe main aspects of choosing the enterprises' operating strategyuk_UA
dc.title.alternativeОсновні аспекти вибору стратегії діяльності підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації індексовані в наукометричних базах Web of Science та Scopus

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
наконечна стаття.pdf284,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.