Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4795
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКалька, Н.М.-
dc.contributor.authorKalka, N.M.-
dc.contributor.authorФедишин, О.М.-
dc.contributor.authorFedyshyn, O.M.-
dc.contributor.authorГорун, Г.Р.-
dc.contributor.authorHorun, H.R.-
dc.date.accessioned2022-07-15T14:14:33Z-
dc.date.available2022-07-15T14:14:33Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4795-
dc.descriptionKalka N.M. Empirical research of features of emotional competence of university teachers in the conditions of distance learning / Nataliya M. Kalka, Oksana M. Fedyshyn, Halyna R. Horyn // Social and Legal Studios. - 2022. - Vol. 5. - No. 1. - С. 57-62.uk_UA
dc.description.abstractУ статті описано місце та значення емоційної компетентності педагога у професійній діяльності в умовах дистанційного навчання. Зокрема, звернено увагу на важливість емоційної компетентності як професійної якості особистості під час проведення навчальних занять в умовах дистанційного навчання. Метою дослідження є визначення за допомогою теоретико-емпіричного дослідження особливостей емоційної компетентності науково-педагогічних працівників під час дистанційного навчання. Охарактеризовано основні компоненти емоційної компетентності: рефлексію, саморегуляцію, емпатію та експресивність. Здійснено емпіричне дослідження особливостей та рівня їх прояву у викладачів під час проведення навчальних занять у процесі дистанційного навчання. Для проведення емпіричного дослідження використано методику діагностики емоційності В.М. Русалова, методику оцінки емоційного інтелекту» Н. Холла, тест «Характеристики емоційності» Є. Ільїна, опитувальник «емоційної експресії Л. Богіної. За результатами методик визначено несуттєве домінування комунікативної емоційності у педагогів, що свідчить про вразливість у ситуації невдач, відчуття постійного неспокою в процесі соціальної взаємодії, деяку невпевненість та дратівливість у процесі спілкування. Варто відзначити оцінку належного рівня сформованості емоційної обізнаності, тобто здатність педагогів до розуміння власних емоцій та емоцій інших. Щодо вираженості різних показників емоцій, то у педагогів найбільший рівень прояву спостерігається за характеристикою «інтенсивність емоцій». Щодо емоційної експресії то найвищий показник належить експресивності, що не диференційована по каналам та показнику образності мови, що є ознакою повноти та виразності мовної комунікації і важливою складовою успішності навчального процесу саме через сформованість емоційного компоненту і згаданих вище його характеристик. The article describes the place and importance of emotional competence of a teacher in professional activities in the conditions of distance learning. In particular, attention is drawn to the importance of emotional competence as a professional quality of the individual during training sessions in distance learning. The aim of the research is to determine with the help of theoretical and empirical research the features of emotional competence of scientific and pedagogical workers during distance learning. The main components of emotional competence are described: reflection, self-regulation, empathy and expressiveness. An empirical study of the features and level of their manifestation in teachers during training sessions in the process of distance learning. To conduct an empirical study, we used the method of diagnosing emotionality by V.M. Rusalov, methods of assessing emotional intelligence by N. Hall, “Characteristics of emotionality” test by E. Ilyin, “Emotional expression” questionnaire by L. Bogina. According to the results of the methods, insignificant dominance of communicative emotionality in teachers was determined, which indicates vulnerability in the situation of failures, feelings of constant anxiety in the process of social interaction, some uncertainty and irritability in the communication process. Notably, the assessment of the appropriate level of development of emotional awareness, ie the ability of teachers to understand their own emotions and the emotions of others. Regarding the expression of various indicators of emotions, teachers have the highest level of manifestation is characterised by the characteristic “intensity of emotions”. Regarding emotional expression, the highest rate belongs to expressiveness, which is not differentiated by channels and indicators of language imagery, which is a sign of completeness and expressiveness of language communication and an important component of educational success through the development of emotional component and its above characteristics.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherСоціально-правові студіїuk_UA
dc.relation.ispartofseries;5/1-
dc.subjectемоційна сфераuk_UA
dc.subjectемоційністьuk_UA
dc.subjectрефлексіяuk_UA
dc.subjectемпатіяuk_UA
dc.subjectвища освітаuk_UA
dc.subjectекспресивністьuk_UA
dc.subjectemotional sphereuk_UA
dc.subjectemotionalityuk_UA
dc.subjectreflectionuk_UA
dc.subjectempathyuk_UA
dc.subjectexpressivenessuk_UA
dc.subjecthigher educationuk_UA
dc.titleEmpirical research of features of emotional competence of university teachers in the conditions of distance learninguk_UA
dc.title.alternativeЕмпіричне дослідження особливостей емоційної компетентності викладачів ВНЗ в умовах дистанційного навчанняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Social and Legal Studios_Vol. 5, № 1-57-62.pdf924,8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.