Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4797
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКовалів, М.В.-
dc.contributor.authorKovaliv, M.V.-
dc.contributor.authorАпетик, А.М.-
dc.contributor.authorApetyk, A.M.-
dc.date.accessioned2022-07-19T05:46:38Z-
dc.date.available2022-07-19T05:46:38Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4797-
dc.descriptionКовалів М.В. Особливості захисту персональних даних, що використовуються при реалізації дискреційних повноважень органами державної влади та місцевого самоврядування / Ковалів М.В., Апетик А.М. // Юридичний науковий електронний журнал. - 2022. - № 5. - С. 381-384. - http://www.lsej.org.ua/5_2022/88.pdfuk_UA
dc.description.abstractУ межах даної розвідки здійснюється висвітлення окремих проблемних питань захисту персональних даних, що використовуються при реалізації дискреційних повноважень органами державної влади та місцевого самоврядування. Специфіка суспільних відносин з обробки персональних даних дозволяє вести мову про наявний у них діалектичний зв’язок приватного та публічного інтересів. З огляду на такий, реалізація адміністративного розсуду, який і так частково визначений спеціально-дозвільним принципом, додатково обмежується вимогою недоторканості приватного життя, особистої та сімейної таємниць. У статті наводяться міркування автора щодо критеріїв та меж реалізації дискреції суб’єктами владних повноважень у рамках співвідношення приватний-публічний (суспільний) інтерес, зокрема: 1) наявності нормативного закріплення повноваження владного суб’єкта на власний розсуд оцінювати юридичні факти, вибирати міру публічно-правового впливу, обирати форму реалізації своїх повноважень, визначати порядок вчинення юридично значущих дій чи визначати спосіб виконання управлінського рішення; 2) безпосереднього запиту суб’єкта персональних даних на прийняття рішення чи вчинення дії, які приймаються/вчиняються з певною мірою адміністративного розсуду та/або відсутністю заперечень щодо їх прийняття/вчинення; 3) наявності отриманого у передбаченому законом порядку дозволу на обробку персональних даних. Частина дослідження додатково присвячена частковій зміні способу виконання повноважень суб’єктів владних повноважень, яка виникає, у тому числі, через звуження меж адміністративного розсуду. Останнє є результатом (непрямого) зобов’язання судами органів державної влади та місцевого самоврядування (особливо, у рамках правових висновків Верховного Суду, Конституційного Суду України, практики Європейського Суду з прав людини) а) приймати конкретні рішення чи переглядати винесені та б) впроваджувати у свою практику сформульовані судовою практикою «альтернативні» (непов’язані з обробкою персональних даних) способи прийняття рішення, вчинення дій чи бездіяльності. Within the framework of this intelligence, specific issues of data protection used in exercising discretionary powers by public authorities and local governments are covered. The specifics of public relations for the processing of personal data allow us to talk about the dialectical connection between private and public interests. Because of this, the implementation of administrative discretion, which is already partially determined by the special permit principle, is further limited by the requirement of privacy and personal and family secrets. The article presents the author’s views on the criteria and limits of discretion by the subjects of power within the ratio of private-public (public) interest, in particular: 1) legal influence, choosing the form of realization of the powers, to define the order of commission of legally significant actions or to define a way of execution of the administrative decision; 2) a direct request of the personal data subject to make a decision or act that is taken/is performed with a certain degree of administrative discretion and the absence of objections to their acceptance/action; 3) the presence of a permit for the processing of personal data obtained in the manner prescribed by law. Part of the study is also devoted to the partial change in exercising the powers of the subjects of power, which arises, among other things, due to the narrowing of the boundaries of administrative discretion. The latter is the result of the (indirect) commitment by courts of state and local self-government (especially within the legal opinions of the Supreme Court, the Constitutional Court of Ukraine, and the case-law of the European Court of Human Rights) a) to take specific decisions or review and b) their practice is formulated by case law "alternative" (not related to the processing of personal data) ways of decision-making, action or inaction.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЮридичний науковий електронний журналuk_UA
dc.relation.ispartofseries;5-
dc.subjectзахист персональних данихuk_UA
dc.subjectадміністративний розсудuk_UA
dc.subjectвищі судові інстанціїuk_UA
dc.subjectприватний інтересuk_UA
dc.subjectсуспільний інтересuk_UA
dc.subjectсуб’єкти владних повноваженьuk_UA
dc.subjectdata protectionuk_UA
dc.subjectadministrative discretionuk_UA
dc.subjecthigher courtsuk_UA
dc.subjectprivate interestuk_UA
dc.subjectpublic interestuk_UA
dc.subjectsubjects of poweruk_UA
dc.titleОсобливості захисту персональних даних, що використовуються при реалізації дискреційних повноважень органами державної влади та місцевого самоврядуванняuk_UA
dc.title.alternativeFeatures of data protection used in the exercise of discretional powers by state authorities and local government bodiesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ковалів, апетик.pdf373,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.