Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/5424
Назва: | Методика організації роботи щодо правового виховання учнівської молоді в Україні у ІІ половині ХХ століття |
Інші назви: | The method of organizing work on the legal education of student youth in Ukraine in the second half of the 20th century |
Автори: | Кащук, М.Г. Kashchuk, M.H. |
Ключові слова: | форми правової освіти урок лекція диспут forms of legal education lesson lecture dispute |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | International Journal of Innovative Technologies in Social Science |
Серія/номер: | ;4/1 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто методичні аспекти, а саме форми правового виховання старшокласників у другій половині ХХ ст. Під формами правового виховання розуміють усі види діяльності вчителя та учнів, спрямовані на формування правової свідомості та підвищення правової культури учнів. Доведено, що правове виховання учнів у визначений період здійснювалося через різноманітні форми, такі як уроки, правові курси лекцій, гуртки та університети правових знань, тематичні диспути, теоретичні конференції, конкурси та вікторини, зустрічі з працівниками правоохоронних органів тощо. Визначено різні види уроків, а саме урок-лекція, урок-дискусія, урок-диспут, урок-телепрограма, урок-екскурсія. The methodological aspects, namely forms of legal education of senior pupils in the second half of the twentieth century are considered in the article. The forms of legal education are defined as all kinds of activities of teachers and pupils, aimed at forming the legal consciousness and increasing the legal culture of pupils. It is proved that legal education of pupils at the defined period was realized through various forms, such as lesson, legal course of lectures, clubs and universities of legal knowledge, thematic disputes, theoretical conferences, competitions and quizzes, meetings with lawenforcement workers etc. Different types of lessons are defined, namely lesson-lecture, lesson-discussion, lesson-dispute, lesson – TV program, lesson-excursion. |
Опис: | Кащук М.Г. Методика організації роботи щодо правового виховання учнівської молоді в Україні у ІІ половині ХХ століття / Кащук М.Г. // International Journal of Innovative Technologies in Social Science. - 2018. - № 4(8). - Vol.1. - С. 35-39. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/5424 |
ISSN: | 2544-9338 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Кащук 56852170.pdf | 222,7 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.