Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/5429
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКащук, М.Г.-
dc.contributor.authorKashchuk, M.H.-
dc.date.accessioned2023-04-20T06:55:20Z-
dc.date.available2023-04-20T06:55:20Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/5429-
dc.descriptionКащук М. Г. Організаційно-педагогічні засади правового виховання старшокласників у виховній роботі загальноосвітньої школи (друга половина ХХ століття) / М. Г. Кащук // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. - Серія: Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 124. - С. 269-272.uk_UA
dc.description.abstractУ статті виокремлено основні етапи планування правовиховної роботи (підготовчий, основний, координувальний, підсумковий) та обґрунтовано організаційно-педагогічні умови здійснення правового виховання старшокласників у роботі загальноосвітньої школи другої половини ХХ століття. Визначено такі основні організаційно-педагогічні умови, як: системність, комплексність, забезпечення можливостей для формування активної громадської позиції, вироблення позитивного емоційного ставлення до правоохоронної діяльності, систематичний аналіз і оцінка проведених старшокласниками заходів. The main stages of legal and educational work planning such as preparatory, basic, coordinating and summarizing, realization of which was a so-called gradual factor of performing legal and educational work in secondary school are singled out as well as organizational and pedagogical conditions of carrying out legal education of senior students in the work of secondary school in the second half of the twentieth century are grounded. The main pedagogical conditions such as consistency, comprehensiveness, providing opportunities for forming active social position, development of positive and emotional attitude to law enforcement activity, systematic analysis and evaluation of activities conducted by senior students of secondary school are determined. A great attention is paid to different levels of developing the main components of senior students’ legal behavior as well as their active position allowing them to understand their rights and duties and study legal norms.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВісник Чернігівського національного педагогічного університетуuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;124-
dc.subjectправове вихованняuk_UA
dc.subjectправова культураuk_UA
dc.subjectпланування правовиховної роботиuk_UA
dc.subjectорганізаційно-педагогічні умовиuk_UA
dc.subjectстаршокласникиuk_UA
dc.subjectlegal educationuk_UA
dc.subjectlegal cultureuk_UA
dc.subjectlegal and educational work planninguk_UA
dc.subjectorganizational and pedagogical conditionsuk_UA
dc.subjectsenior studentsuk_UA
dc.titleОрганізаційно-педагогічні засади правового виховання старшокласників у виховній роботі загальноосвітньої школи (друга половина ХХ століття)uk_UA
dc.title.alternativeOrganizational and pedagogical principles of legal education of senior students in educational work of secondary school (second half of twentieth century)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кащук VchdpuP_2015_124_71.pdf450,76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.