Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/5435
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗеленська, О.П.-
dc.contributor.authorZelenska, O.P.-
dc.date.accessioned2023-04-20T09:25:38Z-
dc.date.available2023-04-20T09:25:38Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/5435-
dc.descriptionЗеленська О. П. Робота майбутніх бакалаврів юридичного фаху над професійно спрямованою іношомовною лексикою для розвитку навичок усного мовлення / Зеленська О. П. // Педагогічний альманах. - 2016. - Вип. 29. - С. 75-82.uk_UA
dc.description.abstractЗастосування ситуативних вправ для навчання іншомовної професійно спрямованої лексики, що використовується в усному мовленні, сприяє оптимізації цього процесу. Важливо, щоб лексичні вправи були побудовані за тематичним, ситуативним принципом, а отже були націлені на мовленнєві вправи за певною темою відповідної ситуації. Ця ситуація пов’язана з навколишнім середовищем, у якому знаходяться студенти чи курсанти, з їх майбутньою професією і відповідає освітнім і виховним завданням, що має курс іноземної мови для бакалаврів. Вправи організовані в певній послідовності, ураховують специфіку професійної лексики і сприяють реалізації мети навчання – практичному оволодінню майбутніми фахівцями іноземною професійно спрямованою мовою. The approach to teaching foreign professionally oriented lexis to the bachelors of the legal speciality that is used in oral speech helps to optimize this process. The professional language needs determine the necessity of learning a certain quantity of terminological lexis that satisfies each concrete situation of professional communication. It is important that the lexical exercises should be compiled according to the thematic, situational principle; consequently they should be aimed at the speech exercises pertaining to a certain topic of the corresponding situation. This situation is connected with the environment, in which the students and cadets live, with their future profession and corresponds to the educational tasks that the course of a foreign language for bachelors has. Besides, this is a situation, which is a stimulus for using the learned material in oral speech by the students and cadets, because they must mobilize the material for fulfilling the given tasks. Such an approach makes it possible to vary the sentences by means of diversifying the word combinations, and also makes the students and cadets use all their possibilities of expression according to the content of this or that topic, and contributes to forming the abilities of choosing the best variant of the language material according to the concrete situation. All this helps to train future specialists who will be able to adapt anywhere in the world in any sphere of economy, education, culture, etc. The course of a foreign language at the higher educational establishment is aimed at acquiring by the students and cadets certain skills and habits of conducting professional and interpersonal communication.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherПедагогічний альманахuk_UA
dc.relation.ispartofseries;29-
dc.subjectпрофесійно спрямована іншомовна лексикаuk_UA
dc.subjectусне мовленняuk_UA
dc.subjectвправи ситуативного характеруuk_UA
dc.subjectстудентuk_UA
dc.subjectкурсантuk_UA
dc.subjectюридичний фахuk_UA
dc.subjectprofessionally oriented vocabularyuk_UA
dc.subjectoral speechuk_UA
dc.subjectsituational exercisesuk_UA
dc.subjectstudentuk_UA
dc.subjectcadetuk_UA
dc.subjectlegal specialityuk_UA
dc.titleРобота майбутніх бакалаврів юридичного фаху над професійно спрямованою іношомовною лексикою для розвитку навичок усного мовленняuk_UA
dc.title.alternativeWork of future bachelors of legal speciality on professionally oriented foreign lexis for developing the skills of oral speechuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Зеленська 308291.pdf685,74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.