Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/5440
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗеленська, О.П.-
dc.contributor.authorZelenska, O.P.-
dc.date.accessioned2023-04-20T11:42:13Z-
dc.date.available2023-04-20T11:42:13Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/5440-
dc.descriptionЗеленська О. П. Значення навчання рідної та іноземної мов у ВНЗ системи МВС України в умовах полікультурної освіти / Зеленська О. П. // Педагогічний альманах. - 2015. - Вип. 25. - С. 95-100.uk_UA
dc.description.abstractМовна стратегія у ВНЗ, зокрема системи МВС України, стає необхідним і ефективним аспектом полікультурної освітньої стратегії, мета якої – забезпечити загальнокультурну складову в професійній підготовці майбутнього фахівця, його орієнтацію в цінностях життя, культурних досягненнях народів світу, їх моральних, духовних та етичних уявленнях. Методично правильно обґрунтоване співвідношення мов навчання та вивчення виявляється важливою складовою полікультурної освіти, що дозволяє збагатити індивідуальну картину світу курсантів, залучити їх до культури багатьох народів і країн, бути своєрідним соціокультурним провідником і сприяти усвідомленню належності до світової культурної спільноти. The language strategy at the higher educational establishments, particularly of the system of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine becomes a necessary and efficient aspect of the multicultural educational strategy, the aim of which is to provide the general cultural component of the professional training of the future specialists, their orientation in the life values, peoples’ cultural achievements worldwide, their moral, spiritual and easthetic ideas. The methodologically correctly grounded correlation of the languages teaching and learning is a very important component of multicultural education of the cadets. It makes possible to enrich their individual picture of the world, to bring culture of many peoples within their reach, to be socio-culturally orientated and to help them with selfrealization as for the sense of belonging to the world cultural community, striving for the professional and cultural cooperation with the representatives of other countries. The native language is one of the most important forms of human communication, a distinctive feature of the ethnic community, one of its cultural basics, the world outlook, psychology and acquired knowledge of the world. A foreign language helps cadets to form and develop communication culture, to develop socially and culturally, to be able to represent their country and culture under conditions of foreign language intercultural communication, to form their respect to other peoples and cultures, the ability to business cooperation and interaction, common problems of the whole mankind solving, to develop the cadets’ self-educational potential taking into consideration the modern multilingual and multicultural world.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherПедагогічний альманахuk_UA
dc.relation.ispartofseries;25-
dc.subjectмоваuk_UA
dc.subjectрідна моваuk_UA
dc.subjectіноземна моваuk_UA
dc.subjectполікультурна освітаuk_UA
dc.subjectкурсантuk_UA
dc.subjectlanguageuk_UA
dc.subjectnative languageuk_UA
dc.subjectforeign languageuk_UA
dc.subjectmulticultural educationuk_UA
dc.subjectcadetuk_UA
dc.titleЗначення навчання рідної та іноземної мов у ВНЗ системи МВС України в умовах полікультурної освітиuk_UA
dc.title.alternativeThe importance of learning the native and foreign languages at the higher educational establishments of the system of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine under conditions of multicultural educationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Зеленська pedalm_2015_25_16.pdf679,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.