Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/5837
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРигус, С.А.-
dc.contributor.authorRyhus, S.A.-
dc.date.accessioned2023-07-12T08:27:02Z-
dc.date.available2023-07-12T08:27:02Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/5837-
dc.descriptionРигус С. Психологічні особливості навчальної мотивації студентів в онлайн-форматі: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» 4 курсу денної форми навчання за спеціальністю 053 «Психологія» / Софія Ригус. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ МВС України, 2023. - 79 с.uk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційна робота присвячена дослідженню мотивації студентів до навчання під час очної чи дистанційної форми. Проведено аналіз психологічних особливостей навчання на очній та дистанційній формі, запропоновано методи підвищення мотивації студентів до навчання. У роботі опрацьовано та проаналізовано теоретичні аспекти поняття мотивації, та психологічні особливості сприйняття студентами навчання. Проведено емпіричне дослідження з двома авторськими анкетами та трьома методиками (‘’Діагностика мотиваційної структури особистості’’ В. Е. Мільмана, ‘’Тест на мотивацію (методика Реана)’’, ‘’Опитувальник мотиваційних джерел Д. Барбуто та С. Р. Сколк в обробці О. Сидоренка’’) для визначення факторів підвищення мотивації студентів до навчання. У роботі подано аналіз отриманих в ході емпіричного дослідження результатів та рекомендацій щодо підвищення мотивації студентів під час дистанційного та очного навчання. The qualification work is dedicated to the study of students' motivation to study during face-to-face or distance learning. An analysis of the psychological features of full-time and distance learning was carried out, and methods of increasing students' motivation to study were given. The work elaborates and analyzes the theoretical aspects of the concept of motivation, as well as the psychological features of students' perception of learning. An empirical study was conducted with two author's questionnaires and three methods ("Diagnostics of the motivational structure of the personality" by V.E. Milman, "Motivation test (Rean's methodology)", "Questionnaire of motivational sources" by D. Barbuto and S.R. Skolk processed by O. Sydorenko'') to determine the factors of increasing students' motivation to study. The paper presents an analysis of the results obtained during the empirical study and recommendations for increasing student motivation during distance and face-toface learning.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЛьвДУВСuk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.subjectочне навчанняuk_UA
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.subjectстудентиuk_UA
dc.subjectметоди підвищення мотиваціїuk_UA
dc.subjectmotivationuk_UA
dc.subjectface-to-face learninguk_UA
dc.subjectdistance learninguk_UA
dc.subjectstudentsuk_UA
dc.subjectmethods of increasing motivationuk_UA
dc.titleПсихологічні особливості навчальної мотивації студентів в онлайн-форматі: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 053 «Психологія»uk_UA
dc.title.alternativePsychological features of educational motivation of students in the online format: Qualification work for the degree of bacheloruk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (бакалавр)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.