Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/5865
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАртемова, А.К.-
dc.contributor.authorArtemova, A.K.-
dc.date.accessioned2023-07-13T08:23:53Z-
dc.date.available2023-07-13T08:23:53Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/5865-
dc.descriptionАртемова А. Аутизм. Корекційна робота на основі прикладного аналізу поведінки: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» 4 курсу денної форми навчання за спеціальністю 053 «Психологія» / Аміна Артемова. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ МВС України, 2023. - 49 с.uk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційна робота присвячена темі аутизму та корекційній роботі з ним. Авторка розглянула основні аспекти розвитку дітей з розладом аутичного спектру (РАС), а також застосування методу прикладного аналізу поведінки (АВА) у корекції уваги для цієї категорії дітей. Метою дослідження було визначити ефективність методів на основі АВА-підходу у корекції уваги дітей з РАС. В ході дослідження було використано методи аналізу педагогічної та психологічної літератури, а також проведення практичних експериментів з дітьми з РАС. За результатами дослідження було встановлено, що використання методів на основі АВА-підходу позитивно впливає на розвиток когнітивних функцій та соціальних навичок у дітей з РАС. Авторка довела, що діти з РАС, які були включені до корекційної програми на основі методу DTT, показали значні покращення в когнітивній та соціальній сферах, що доводить доцільність їх використання у корекційній роботі з дітьми з РАС. The qualification work is devoted to the topic of autism and correctional work with it. The author considered the main aspects of the development of children with autism spectrum disorder (ASD), as well as the application of the method of applied behavior analysis (ABA) in the correction of attention for this category of children. The purpose of the study was to determine the effectiveness of methods based on the ABA approach in correcting the attention of children with ASD. In the course of the study, the methods of analysis of pedagogical and psychological literature were used, as well as conducting practical experiments with children with ASD. According to the results of the study, it was established that the use of methods based on the ABA approach has a positive effect on the development of cognitive functions and social skills in children with ASD. The author proved that children with ASD, who were included in a correctional program based on the DTT method, showed significant improvements in the cognitive and social spheres, which proves the feasibility of their use in correctional work with children with ASD.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЛьвДУВСuk_UA
dc.subjectаутизмuk_UA
dc.subjectдітиuk_UA
dc.subjectрозлади аутичного спектруuk_UA
dc.subjectкорекційна роботаuk_UA
dc.subjectметоди психокорекціїuk_UA
dc.subjectautismuk_UA
dc.subjectchildrenuk_UA
dc.subjectautism spectrum disordersuk_UA
dc.subjectcorrectional workuk_UA
dc.subjectpsychocorrection methodsuk_UA
dc.titleАутизм. Корекційна робота на основі прикладного аналізу поведінки: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 053 «Психологія»uk_UA
dc.title.alternativeAutism. Correctional work based on applied behavior analysis: Qualification work for the degree of bacheloruk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (бакалавр)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.