Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/5867
Назва: Взаємозв’язок образу «Я», самооцінки і ціннісних орієнтацій здобувача вищої освіти: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 053 «Психологія»
Інші назви: Interrelationship of the image of «I», self-esteem and value orientations of a student of higher education: Qualification work for the degree of bachelor
Автори: Войтович, В.Р.
Voitovych, V.R.
Ключові слова: самооцінка
здобувачі вищої освіти
ціннісні орієнтації
образ «Я»
self-esteem
students of higher education
value orientations
«I» image
Дата публікації: 2023
Видавництво: ЛьвДУВС
Короткий огляд (реферат): У кваліфікаційній роботі встановлено, що образ «Я» постає як відносно стійка система поглядів особистості про себе, що лежить в площині усвідомлення, яка стає фундаментом побудови взаємовідносин із навколишнім простором та самим собою. Опрацьовано погляди науковців, згідно яких самооцінка є індивідуальним особистісним судженням про власну цінність, яке транслюється в поглядах та переконаннях індивіда та виступає передумовою та механізмом формування особистісної «Я»-концепції. Досліджено, що ціннісні орієнтації та самооцінка є структурними елементами образу «Я». Опрацьовано та описано диференціацію образів «Я» особистості, які формуються під впливом актуальних систем цінностей та за умови конструктивного рівня самооцінки. Емпірично досліджено, що показник «самооцінка» у здобувачів вищої освіти знаходиться на середньому рівні з тенденцією до високого, що свідчить про адекватне та довірливе ставлення до себе студентів. Доведено, що взаємозв’язок між показниками образу «Я», самооцінки і ціннісних орієнтацій є досить міцний і стійкий. Автор доводить, що рівень розвитку самооцінки прямо пропорційно впливає на самопочуття здобувача освіти, на його внутрішню систему цінностей і структурний образ «Я». In the qualification work, it was established that the image of "I" appears as a relatively stable system of views of the individual about himself, which lies in the plane of awareness, which becomes the foundation for building relationships with the surrounding space and himself. The views of scientists have been elaborated, according to which self-esteem is an individual personal judgment about one's own value, which is translated into the views and beliefs of an individual and acts as a prerequisite and mechanism for the formation of a personal "I" concept. It has been studied that value orientations and self-esteem are structural elements of the self-image. The differentiation of the images of the "I" of the individual, which are formed under the influence of current value systems and under the condition of a constructive level of self-esteem, is elaborated and described. Empirically researched, the indicator of "selfesteem" among students of higher education is at an average level with a tendency to high, which indicates an adequate and trusting attitude of students towards themselves. It has been proven that the relationship between indicators of self-image, self-esteem and value orientations is quite strong and stable. The author proves that the level of development of self-esteem has a directly proportional effect on the well-being of the student of education, on his internal value system and the structural image of "I".
Опис: Войтович В. Взаємозв’язок образу «Я», самооцінки і ціннісних орієнтацій здобувача вищої освіти: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» 4 курсу денної форми навчання за спеціальністю 053 «Психологія» / Вікторія Войтович. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ МВС України, 2023. - 85 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/5867
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (бакалавр)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.