Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/5871
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМарків, І.В.-
dc.contributor.authorMarkiv, I.V.-
dc.date.accessioned2023-07-13T09:49:18Z-
dc.date.available2023-07-13T09:49:18Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/5871-
dc.descriptionМарків І. Вплив емоційного інтелекту на професійне самовизначення: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» 4 курсу денної форми навчання за спеціальністю 053 «Психологія» / Ірина Марків. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ МВС України, 2023. - 61 с.uk_UA
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі розглянуто теоретичні основи дослідження впливу емоційного інтелекту на професійне самовизначення, а саме: визначено сутність поняття емоційного інтелекту з точки зору психології, проаналізовано сутність та особливості професійного самовизначення; охарактеризовано взаємозв’язок емоційного інтелекту і професійного самовизначення. Проведено дослідження впливу емоційного інтелекту на професійне самовизначення студентів-психологів, зокрема, опис вибору психодіагностичного інструментарію дослідження; аналіз основних отриманих результатів; представлено результати статистичного опрацювання за допомогою кореляційного та порівняльного аналізів. За результатами дослідження представлена тренінгова програма розвитку емоційного інтелекту. The thesis examines the theoretical foundations of the study of the impact of emotional intelligence on professional self-determination, namely: the essence of the concept of emotional intelligence from the point of view of psychology is determined, the essence and features of professional self-determination are analyzed; the relationship between emotional intelligence and professional self-determination is characterized. A study of the influence of emotional intelligence on the professional selfdetermination of psychology students was conducted, namely: a description of the choice of psychodiagnostic research tools; analysis of the main results obtained; the results of statistical processing with the help of correlation and comparative analyzes are presented. Based on the results of the study, a training program for the development of emotional intelligence is presented.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЛьвДУВСuk_UA
dc.subjectпрофесійне самовизначенняuk_UA
dc.subjectемоційний інтелектuk_UA
dc.subjectтренінгова програмаuk_UA
dc.subjectробоче середовищеuk_UA
dc.subjectсередовище розвиткуuk_UA
dc.subjectprofessional self-determinationuk_UA
dc.subjectemotional intelligenceuk_UA
dc.subjecttraining programuk_UA
dc.subjectworking environmentuk_UA
dc.subjectdevelopment environmenuk_UA
dc.titleВплив емоційного інтелекту на професійне самовизначення: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 053 «Психологія»uk_UA
dc.title.alternativeThe influence of emotional intelligence on professional selfdetermination: Qualification work for the degree of bacheloruk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (бакалавр)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Марків Ірина_бакалаврська.pdf1,09 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.