Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/5873
Назва: Психологічний феномен завченої безпомічності: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 053 «Психологія»
Інші назви: Psychological phenomenon of learned helplessness: Qualification work for the degree of bachelor
Автори: Стеценко, Ю.Г.
Stetsenko, Yu.H.
Ключові слова: феномен завченої безпомічності
студенти
воєнний час
рівень суб’єктивного контролю
екстремальні ситуації
атрибутивний стиль
копінг-стратегії
learned helplessness phenomenon
students
wartime
level of subjective control
adverse conditions
attributive style
coping strategies
Дата публікації: 2023
Видавництво: ЛьвДУВС
Короткий огляд (реферат): Дипломна робота присвячена вивченню прояву феномену завченої безпомічності в студентів в умовах воєнного часу. У вступній частині дипломної роботи визначається актуальність теми та формулюються цілі і завдання проведеного дослідження. У першому розділі дипломної роботи розкрито сутність поняття “завчена безпомічність”, проведений аналіз як сучасних наукових досліджень, так і тих, що були представлені уже давно. Розкрито структурні компоненти та чинники формування завченої безпомічності. Другий розділ містить емпіричне дослідження. Досліджувався прояв завченої безпомічності у студентів в умовах воєнного, визначався рівень суб’єктивного контролю індивіда в несприятливих умовах. В результаті проведеного емпіричного дослідження виявлено, що для більшості досліджуваних притаманний песимістичний атрибутивний стиль. З’ясовано, що досліджувані в екстремальних ситуаціях найчастіше використовують копінгстратегію “втеча-уникнення”, а також більшість характеризуються екстернальним типом рівня суб’єктивного контролю. Досліджувані концентруються більше на негативних емоційних переживаннях. На основі опрацювання теоретичних та практичних матеріалів зроблені відповідні висновки та обґрунтовано конкретні пропозиції. The thesis is devoted to the study of the phenomenon of learned helplessness in students in wartime conditions. In the introductory part of the thesis, the relevance of the topic is determined and the goals and objectives of the research are formulated. In the first chapter of the thesis, the essence of the concept of "learned helplessness" is revealed, an analysis of both modern scientific research and those that have been presented for a long time has been carried out. The structural components and factors of formation of learned helplessness are revealed. The second chapter contains an empirical study. The manifestation of learned helplessness in students in military conditions was studied, the level of subjective control of an individual in adverse conditions was determined. As a result of the conducted empirical research, it was found that most of the researched have a pessimistic attributive style. It was found that the subjects in extreme situations most often use the "escape-avoidance" coping strategy, and most are characterized by the external type of the level of subjective control. The subjects concentrate more on negative emotional experiences. Based on the study of theoretical and practical materials, appropriate conclusions were drawn and concrete proposals were substantiated. Key words: learned helplessness phenomenon, students, wartime, level of subjective control, adverse conditions, attributive style, coping strateg
Опис: Стеценко Ю. Психологічний феномен завченої безпомічності: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» 4 курсу денної форми навчання за спеціальністю 053 «Психологія» / Юлія Стеценко. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ МВС України, 2023. - 87 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/5873
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (бакалавр)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.