Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/5876
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЩербина, В.В.-
dc.contributor.authorShcherbyna, V.V.-
dc.date.accessioned2023-07-13T11:17:05Z-
dc.date.available2023-07-13T11:17:05Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/5876-
dc.descriptionЩербина В. Психологічні особливості агресивності студентської молоді в умовах війни: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» 4 курсу денної форми навчання за спеціальністю 053 «Психологія» / Віта Щербина. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ МВС України, 2023. - 109 с.uk_UA
dc.description.abstractУ першому розділі розглядається сутність поняття агресії в психологічній літературі. Проаналізовано різноманітні види та форми агресивної поведінки в юнацькому періоді, а також виявлено причини та фактори, що сприяють прояву агресії в студентському середовищі. Другий розділ містить емпіричне дослідження. Досліджується питання впливу війни на рівень агресивності серед студентської молоді. Доведено вплив воєнних дій на рівень агресії у студентів. Виявлено, що більшість студентів мають високий рівень агресивності, що проявляється у частому виникненні почуття люті і бажанні завдати шкоду оточуючим. Встановлено прямий зв’язок між статтю та індексами агресивності й ворожості, за яким чоловіки більше схильні до високого рівня агресивності, ніж жінки. З’ясовано, що жінки більше схильні до проявів тривожності у поведінці, у стресових ситуаціях частіше використовують стратегію вступу у соціальний контакт та пошуку соціальної підтримки. Чоловіки у стресових ситуаціях частіше використовують стратегію імпульсивних та агресивних дій, на відміну від жінок, які обирають стратегію обережних дій. На основі опрацювання теоретичних та практичних матеріалів зроблені відповідні висновки та розроблено рекомендації. The first chapter examines the essence of the concept of aggression in psychological literature. Various types and forms of aggressive behavior in adolescence are analyzed, as well as the reasons and factors contributing to the manifestation of aggression in the student environment. The second chapter presents an empirical study. The impact of war on the level of aggression among student youth is investigated. It is proven that military actions have an influence on the level of aggression in students. It is found that the majority of students have a high level of aggression, manifested by frequent feelings of anger and a desire to harm others. A direct correlation is established between gender and aggression and hostility indices, with men being more prone to high levels of aggression compared to women. It is revealed that women are more inclined to display anxiety in their behavior and, in stressful situations, they more often use a strategy of seeking social contact and support. Men, on the other hand, more frequently employ impulsive and aggressive strategies in stressful situations, unlike women who choose cautious actions. Based on the analysis of theoretical and practical materials, relevant conclusions are drawn and recommendations are developed.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЛьвДУВСuk_UA
dc.subjectагресіяuk_UA
dc.subjectагресивністьuk_UA
dc.subjectвиди агресивностіuk_UA
dc.subjectфактори агресивної поведінкиuk_UA
dc.subjectстудентська молодьuk_UA
dc.subjectвійнаuk_UA
dc.subjectвпливuk_UA
dc.subjectaggressionuk_UA
dc.subjectaggressivenessuk_UA
dc.subjecttypes of aggressionuk_UA
dc.subjectfactors of aggressive behavioruk_UA
dc.subjectstudent youthuk_UA
dc.subjectwaruk_UA
dc.subjectinfluenceuk_UA
dc.titleПсихологічні особливості агресивності студентської молоді в умовах війни: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 053 «Психологія»uk_UA
dc.title.alternativePsychological characteristics of aggression in student youth during war: Qualification work for the degree of bacheloruk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (бакалавр)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.