Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/5902
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРевак, І.О.-
dc.contributor.authorRevak, I.O.-
dc.date.accessioned2023-07-17T14:04:39Z-
dc.date.available2023-07-17T14:04:39Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/5902-
dc.descriptionРевак І. О. Вища освіта в структурі інтелектуального потенціалу України: стан і перспективи розвитку / Ревак І. О. // Проблеми економіки. - 2014. - № 4. - С. 133-140.uk_UA
dc.description.abstractМетою статті є аналіз поточного стану вищої освіти в Україні та перспектив її розвитку. Акцентовано увагу на трактуванні вищої освіти як складової інтелектуального потенціалу України, що має величезні можливості до збереження, відтворення та накопичення знань. Проаналізовано законодавче підґрунтя освітньої діяльності в Україні та обґрунтовано доцільність функціонування приватної освіти на рівні з державною. Охарактеризовано чинну в Україні систему закладів освіти та внутрішньосистемні причини зниження якості вищої освіти. Встановлено, що темпи приросту кількості студентів, які навчаються у вищих навчальних закладах ІІІ – ІV рівня акредитації, та кількості випущених фахівців за останні п’ять років мають від’ємні значення. На основі порівняльної характеристики кадрового забезпечення державних і приватних ВНЗ доведено здатність українських вишів різних форм власності надавати освітні послуги однакової якості. Проаналізовано структуру державного фінансування вищої освіти та зроблено висновок про наближення рівня фінансування вітчизняної освіти до європейських норм. Акцентовано увагу на структурній деформації системи вищої освіти в Україні, її надмірну гуманізацію. Встановлено позитивні тенденції у підготовці кадрів вищої кваліфікації та обґрунтовано необхідність організації процесу підвищення кваліфікації населення за допомогою системи безперервної освіти та підвищення рівня доступності вищої освіти. Здійснено порівняльний аналіз індикативних показників вищої освіти, професійної підготовки в Україні та провідних державах світу. The objectve of the artcle is the analysis of the current status of higher educaton in Ukraine and its development prospects. The artcle emphasizes the interpretaton of higher educaton as one of the intellectual assets of Ukraine which provides signifcant opportunites for storage, reproducton, and accumulaton of knowledge. The legal framework for educatonal actvites in Ukraine was analyzed, and ratonale was provided for the private educaton functoning on a level with the public educaton. The study also describes the system of higher educatonal establishments currently existng in Ukraine and discusses the intrasystemic causes of the deterioratng quality of higher educaton. The rates of increase in the number of students at higher educatonal establishments of the 3rd and 4th accreditaton levels, as well as rates of growth in the number of graduates over the past fve years were established to have negatve values. A comparison of the stafng of state-afliated and private higher educaton establishments demonstrated the ability of Ukrainian educatonal establishments with varying forms of ownership to provide services of equal quality. The artcle also analyzes the structure of state fnancing for higher educaton and reaches a conclusion on the degree to which fnancing for domestc educaton approaches the European standards. Special emphasis is put on the structural deformaton of the system of higher educaton in Ukraine and its excessive humanizaton. The artcle also identfes positve trends in training top-qualifcaton specialists and substantates the necessity of organizing advance training for the populaton using the contnuing educaton system and making higher educaton more accessible. A comparatve analysis of indicatve rates of higher educaton and professional training in Ukraine and leading countries of the world was conducted.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherПроблеми економікиuk_UA
dc.relation.ispartofseries;4-
dc.subjectвища освітаuk_UA
dc.subjectінтелектуальний потенціалuk_UA
dc.subjectкадри вищої кваліфікаціїuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectсистема вищої освітиuk_UA
dc.subjecthigher educatonuk_UA
dc.subjectintellectual assetsuk_UA
dc.subjecttop-qualifcaton specialistsuk_UA
dc.subjectprofessional traininguk_UA
dc.subjecthigher educaton systemuk_UA
dc.titleВища освіта в структурі інтелектуального потенціалу України: стан і перспективи розвиткуuk_UA
dc.title.alternativeHigher Educaton within the Structure of Intellectual Assets of Ukraine: the Current Status and Development Prospectsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pekon_2014_4_18.pdf341,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.