Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6014
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГайдай, М.-Ю.П.-
dc.contributor.authorHaidai, M.-Yu.P.-
dc.date.accessioned2023-08-29T13:09:46Z-
dc.date.available2023-08-29T13:09:46Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6014-
dc.descriptionГайдай М. Особливості ціннісно – мотиваційних орієнтацій осіб з різними читацькими інтересами: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» 4 курсу денної форми навчання за спеціальністю 053 «Психологія» / Микола Гайдай. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ МВС України, 2023. - 64 с.uk_UA
dc.description.abstractУ даній роботі ми виконали такі завдання:Вивчили та систематизували теоретичні аспекти формування ціннісно-мотиваційних орієнтацій установок учнів. Дослідили мотивацію навчально-професійної діяльності учнів як психологічне явище. Проаналізували стан проблеми формування ціннісних орієнтацій старшокласників у сучасній шкільній практиці викладання зарубіжної літератури. Теоретично обгрунтували систему формування ціннісних орієнтацій Розробили систему формування в старшокласників ціннісних орієнтацій на різних етапах вивчення художнього твору.Показали результати експериментально-дослідного навчання та рівень його ефективності у процесі формування ціннісних настанов старшокласників. Ціннісно-мотиваційні установки учнів школи це вираз їх особистісних смислів щодо соціокультурних та духовно-моральних цінностей, що регулюють поведінку школярів, їх життєдіяльність та взаємини з іншими людьми. In this work, we performed the following tasks: We studied and systematized the theoretical aspects of the formation of value-motivational orientations of students. Artistic activity of students as a psychological phenomenon. We analyzed the state of problems of forming value orientations of high school students in the modern school practice of teaching foreign literature. The system was theoretically substantiated the formation of value orientations. They developed a system for the formation of value orientations in high school students at different stages of studying a work of art. They showed the results of experimental research level of education and the level of its effectiveness in the process of forming the value attitudes of high school students. The value and motivational attitudes of school students are an expression of their personal meanings cultural and spiritual and moral values that regulate the behavior of schoolchildren, their life activity and relationships with other people.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЛьвДУВСuk_UA
dc.subjectорієнтаційні особиuk_UA
dc.subjectсуспільствоuk_UA
dc.subjectдуховно-моральне особиuk_UA
dc.subjectчитацькі інтересиuk_UA
dc.subjectстановленняuk_UA
dc.subjectосвітаuk_UA
dc.subjectлітератураuk_UA
dc.subjectціннісно-смислові установкиuk_UA
dc.subjectціннісні орієнтаціїuk_UA
dc.subjectнавчанняuk_UA
dc.subjectоrientational personsuk_UA
dc.subjectreader interestsuk_UA
dc.subjectsocietyuk_UA
dc.subjectspiritual and moral developmentuk_UA
dc.subjecteducationuk_UA
dc.subjectliteratureuk_UA
dc.subjectvalue and meaning attitudesuk_UA
dc.subjectvalue orientationsuk_UA
dc.subjecteducationuk_UA
dc.titleОсобливості ціннісно – мотиваційних орієнтацій осіб з різними читацькими інтересами: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 053 «Психологія»uk_UA
dc.title.alternativePeculiarities of value-motivational orientations of people with different reading interests: Qualification work for the degree of bacheloruk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (бакалавр)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.