Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6019
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДропа, Б.І.-
dc.contributor.authorDropa, B.I.-
dc.date.accessioned2023-08-29T13:36:28Z-
dc.date.available2023-08-29T13:36:28Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6019-
dc.descriptionДропа Б. Мотиваційна складова особистості здобувача вищої освіти денної форми навчання: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» 4 курсу денної форми навчання за спеціальністю 053 «Психологія» / Богдана Дропа. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ МВС України, 2023. - 63 с.uk_UA
dc.description.abstractДипломна робота містить дослідження мотивації особистості здобувача вищої освіти. Встановлено, що мотивацію є поведінкова, інтелектуальна чи емоційна активність особи щодо певного аспекту і існування, що може мати внутрішню чи/та зовнішню причини ініціації. Мотивація може відображати в особи її досвід, переживання дійсності та уявлення про майбутнє. Навчальна мотивація як явище можливе через зовнішні стимули та внутрішні ініціації. Навчальна мотивація у здобувачів вищої освіти має зовнішню презентацію (демонстрація спроб та активності) та внутрішню реальність (інтеріоризація цікавого, корисного для перспективи, важливого для себе чи ще когось, чогось). Емпіричний етап дослідження мотиваційної складової особистості здобувача виявив, що на початках навчання більше є бажання пізнати через навчання майбутню професію, зробити суспільство кращим та певний зміст має престиж. З часом ці мотиви знижуються, а на перші позиції виходить професійний мотив. Старші курси все більше набувають теоретичних знань, звикають до статусу та більш прагматично дивляться на свою можливу роль у покращенні соціального середовища. Також, здобувачі з мотивом «отримання диплому» орієнтовані більше на престиж, а сама по собі мотивація в професії їх не особливо характеризує. Здобувачі з мотивацією зовнішнього змісту не є схильними до формування мотивів внутрішньої спрямованості. The diploma work contains a study of the motivation of the individual seeking higher education. It has been established that motivation is a person's behavioral, intellectual or emotional activity regarding a ceitain aspect of his existence, which may have internal and/or external reasons for initiation. Motivation can reflect a person's experience, experience of reality and vision of the future. Educational motivation as a phenomenon is possible through external incentives and internal initiations. Academic motivation of students of higher education has an external presentation (demonstration of attempts and activity and an internal reality (internalization of something interesting, useful for the perspective, important for Oneself or someone else, something). The empirical stage of the study of the motivational component of the acquirer's personality revealed that at the beginning of education there is more of a desire to earn about the future profession through education, to make society better, and a certain content has prestige. Over time, these motives decrease, and the professional motive takes the first place. Seniors acquire more and more theoretical knowledge, get used to their status and look more pragmatically at their possible role in improving the social environment. Also, applicants with the motive of "getting a diploma" are more focused on prestige, and the motivation in the profession itself does not particularly characterize them. Acquirers with the motivation of external content are not prone to the formation of motives of internal orientation.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЛьвДУВСuk_UA
dc.subjectденна форма навчанняuk_UA
dc.subjectздобувач вищої освітиuk_UA
dc.subjectособистістьuk_UA
dc.subjectмотиваційна складоваuk_UA
dc.subjectзміна мотивації в процесі навчанняuk_UA
dc.subjectfull-time educationuk_UA
dc.subjectstudent of higher educationuk_UA
dc.subjectpersonalityuk_UA
dc.subjectmotivational componentuk_UA
dc.subjectchange of motivation in the process of educationuk_UA
dc.titleМотиваційна складова особистості здобувача вищої освіти денної форми навчання: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 053 «Психологія»uk_UA
dc.title.alternativeMotivational component of the personality of a student of full-time higher education: Qualification work for the degree of bacheloruk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (бакалавр)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.