Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6023
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗаруденець, С.В.-
dc.contributor.authorZarudenets, S.V.-
dc.date.accessioned2023-08-29T13:57:38Z-
dc.date.available2023-08-29T13:57:38Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6023-
dc.descriptionЗаруденець С. Особистісна зрілість здобувачів вищої освіти в навчальному процесі: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» 4 курсу денної форми навчання за спеціальністю 053 «Психологія» / Софія Заруденець. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ МВС України, 2023. - 71 с.uk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційна робота особистісної присвячена зрілості здобувачів вищої дослідженню проблематики освіти в навчальному процесі. Актуальність полягає насамперед в тому, що розвиток особистості на юнацькому етапі характеризується подоланням вікової кризи, під час якої в особистості відбуваються багатовимірні складні процеси здобуття дорослої ідентичності та нового ставлення до світу. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження собистісної зрілості здобувачів вищої освіти в навчальному процесі. Основними завданнями роботи є дослідити основні завдання та характеристика психологічної компоненти сучасної вищої школи; висвітлити поняття та зміст студентства та студентського віку, а також надати характеристику психолого-педагогічним умовам формування особистісної зрілості студентів; охарактеризувати особливості професійного становлення особистості студента; провести та проаналізувати результати емпіричного дослідження особистісної зрілості здобувачів вищої освіти в навчальному процесі; проаналізувати та запропонувати шляхи підвищення особистісної зрілості здобувачів вищої освіти в навчальному процесі. The qualification work is devoted to the study of the problems of personal maturity of higher education applicants in the educational process. The relevance lies primarily in the fact that personality development at the youth stage is characterized by overcoming an age crisis, during which multidimensional complex processes of acquiring an adult identity and a new attitude to the world take place in the personality. The purpose of the qualification work is to study the self-sufficiency of students of higher education in the educational process. The main tasks of the work are to investigate the main tasks and characteristics of the psychological component of the modern higher school; highlight the concept and content of studentship and student age, as well as provide a description of the psychological and pedagogical conditions for the formation of personal maturity of students; to characterize the peculiarities of the professional formation of the student's personality; to conduct and analyze the results of an empirical study of the personal maturity of students of higher education in the educational process; to analyze and propose ways to improve the personal maturity of higher education applicants in the educational process.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЛьвДУВСuk_UA
dc.subjectособистістьuk_UA
dc.subjectзрілістьuk_UA
dc.subjectнавчальний процесuk_UA
dc.subjectосвітаuk_UA
dc.subjectздобувачuk_UA
dc.subjectаналізuk_UA
dc.subjectемпірикаuk_UA
dc.subjectpersonalityuk_UA
dc.subjectmaturityuk_UA
dc.subjecteducational processuk_UA
dc.subjecteducationuk_UA
dc.subjectacquireruk_UA
dc.subjectanalysisuk_UA
dc.subjectempiricismuk_UA
dc.titleОсобистісна зрілість здобувачів вищої освіти в навчальному процесі: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 053 «Психологія»uk_UA
dc.title.alternativePersonal maturity of students of higher education in the educational process: Qualification work for the degree of bacheloruk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (бакалавр)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.