Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6025
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКардаш, Т.С.-
dc.contributor.authorKardash, T.S.-
dc.date.accessioned2023-08-29T14:44:43Z-
dc.date.available2023-08-29T14:44:43Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6025-
dc.descriptionКардаш Т. Особливості сприйняття вчителями онкохворих учнів: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» 4 курсу денної форми навчання за спеціальністю 053 «Психологія» / Тетяна Кардаш. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ МВС України, 2023. - 60 с.uk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційна робота висвітлює психологічні проблеми онкології дітей шкільного віку, зокрема навчання їх під час хвороби та лікування у клініках, а також окреслено елементарні сприйняття та діяльність вчителів середньо-освітніх шкіл з онкохворими учнями. У роботі розкрито сутність психологічних характеристик онкохворих учнів-школярів та їхні потреби, де основною потребою є підтримка сім'ї, друзів по шкільній парті, класного керівника, вчителів-предметників, психолога школа тощо та збереження згуртованості та нормального функціонування найближчого оточення дитини. Висвітлено особливості практики навчання вчителями середньо-освітніх закладів онкохворих учнів у лікарнях м. Львова. Емпірично досліджено особливості сприйняття вчителів онкохворих. Виявлено хороший рівень емпатії. У вчителів, що мають бажання працювати з онкохворими дітьми проявляється вищий рівень каналів емпатії (раціональний, емоційний, інтуїтивний та ідентифікація); менше демонструють неадекватний прояв емоцій та мають бажання зближатися з людьми на емоційній основі; виявляють вищий рівень комунікативних та організаторських здібностей. Визначено між емпатією та комунікативними здібностями прямі взаємозалежності, а з емоційними барʼєрами у спілкуванні зворотні взаємозалежності. The qualification work highlights the psychological problems of oncology of school-age children, in particular, teaching them during illness and treatment in clinics, and also outlines the elementary perceptions and activities of teachers of secondary schools with cancer patients. The essence of the psychological characteristics of cancer patients and their needs is disclosed, where the main need is the support of family, friends at the school desk, class teacher, subject teachers, psychologist, school, etc., and the preservation of cohesion and normal functioning of the child's immediate environment. The features of the practice of teaching teachers of secondary educational institutions of cancer patients in hospitals in Lviv. The peculiarities of perception of teachers of cancer patients are empirically investigated. A good level of empathy is found. Teachers who have a desire to work with children with cancer show a higher level of empathy channels (rational, emotional, intuitive and identification); less demonstrate inadequate manifestation of emotions and have a desire to get closer to people on an emotional basis; exhibit a higher level of communication and organizational abilities. Direct interdependencies are defined between empathy and communicative abilities, and with emotional barriers in communication, inverse interdependencies.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЛьвДУВСuk_UA
dc.subjectвчителіuk_UA
dc.subjectучніuk_UA
dc.subjectонкологіяuk_UA
dc.subjectлікуванняuk_UA
dc.subjectнавчанняuk_UA
dc.subjectсприйняттяuk_UA
dc.subjectteachersuk_UA
dc.subjectstudentsuk_UA
dc.subjectoncologyuk_UA
dc.subjecttreatmentuk_UA
dc.subjecteducationuk_UA
dc.subjectperceptionuk_UA
dc.titleОсобливості сприйняття вчителями онкохворих учнів: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 053 «Психологія»uk_UA
dc.title.alternativeFeatures of perception by teachers of cancer patients: Qualification work for the degree of bacheloruk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (бакалавр)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.